حرف‌های ناامید کننده برادر هواداری که چشمش را از دست داد

چشم اسماعیل به نور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسماعیل بهداروند همان هواداری است که یکی از چشم‌هایش را در بازی فینال حذفی از دست داد. کامبیر برادر او در این باره توضیحاتی به خبرآنلاین می‌دهد. او ابتدا درباره آخریش وضعیت برادرش می‌گوید: «الان حال برادرم طوری نیست که خراب باشد. بعد از عمل اول، او را به خانه آورده‌ایم. روز چهارشنبه دوباره باید او را برای جراحی ببریم.»
کامبیز ادامه می‌دهد: «از دوربین برنامه 90 آمدند بیمارستان. گزارش تهیه کردند. اگر دستتان جایی می‌رسد از برادر من حمایت کنید. در برنامه 90 هم گفتم این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد و آخرین بار هم نخواهد بود. کاری کنید دیگر اسماعیل‌ها تکرار نشوند. هوادار چرا این کار را می‌کند؟ من همراه دو برادرم در استادیوم بودم. رفته بودیم فوتبال ببینم و لذت ببریم باید این اتفاق می‌افتاد؟»
او درباره اتفاقی که در ورزشگاه افتاد می‌گوید: «قبل از بازی، جایگاه کناری جایگاه ویژه خالی بود. ما اول گفتیم آنجا بنشینیم ولی گفتند برای هواداران خونه به خونه است و باشگاه گفته اگر هوادار هم نداشتیم، باید خالی باشد. متاسفانه بعد که هواداران به آن قسمت رفتند، دیگر کلا راهی برای ورود و خروج نبود الا اینکه از کنار همان جایگاه رد شویم. باورتان نمی‌شود افرادی که در آن جایگاه بودند، آپاچی بودند. اصلا همان لحظه که ریختند شروع کردن فحش دادند و صندلی و سنگ پرت می‌کردند. لیدرهای صنعت نفت هم با آنها بودند. ظاهرا چون استقلال تیم‌شان را حذف کرده بودند شاکی بودند.» کامبیز ادامه می‌دهد: «وقتی استقلال گل زد شروع کردند به پرتاپ سنگ و صندلی. یکی از آنها به چشم اسماعیل خورد. من اول فکر کردم سرش شکسته است ولی...»
او درباره وضعیت پزشکی اسماعیل می‌گوید: «دکترها گفتند کاش شیشه به چشمش خورده بود. در آن صورت امید بیشتر بود ولی سنگ یا صندلی که خورده، چشمش را تخلیه کرده است. چشم برادرم نابود شده است. در تست های پزشکی چشمش به نور عکس العملی نشان نداد. در تلاش هستیم تا حداقل ظاهر اسماعیل خراب نشود. دکترها می‌گتند اگر کمی هم عکس العمل نشان می‌داد شانس داشتیم بینایی اش را برگردانیم ولی الان خیلی سخت است.»

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =