شاگردان برانکو در مقابل الجزیره امارات شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران دوشنبه شب در امارات مهمان تیم الجزیره بود که این دیدار حساس در نهایت با برتری 3-2 اماراتی ها خاتمه یاف.

بازی با برتری قرمز پوشان آغاز شد و آن ها با اتکا به خط هافبک فیزیکی و قوی خود بازی را در اختیار داشتند و صاحب موقعیت های قابل توجهی هم شدند. الجزیره که چیزی برای ارائه در حمله نداشت، به دنبال دفاع و حفظ نتیجه تساوی بود اما مقاومت تیم میزبان دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول شکست. در دقیقه 43 نفوذ تند و تیز وحید امیری از سمت چپ و ارسال دقیق او با ضربه سر محکم و زیبای علی علیپور همراه شد تا توپ به قعر دروازه علی خصیف برود و نماینده ایران در نیمه اول به برتری برسد.

نمایش خوب پرسپولیس در نیمه اول، در نیمه دوم ادامه نیافت و در دقیقه 52 این تیم با اشتباه شجاع خلیل زاده در خط دفاعی، دروازه خود را با ضربه علی مبخوت باز شده دید. الجزیره پس از گل تساوی هم تیم برتر زمین بود و حتی ورود بازیکنانی نظیر گادوین منشا و بشار رسن نتوانست تغییری در این روند ایجاد کند تا اینکه رومارینیو در دقیقه 77 توانست برای بار دوم با عبور از خط دفاعی پرسپولیس دروازه این تیم را فرو بریزد.

این گل اما پایان بازی نبود و پرسپولیس توانست در دقیقه 82 صاحب یک ضربه پنالتی شود. ابتدا علی خصیف ضربه منشا را مهار کرد اما داور دستور تکرار پنالتی را داد تا این مهاجم پرسپولیس این بار از روی نقطه پنالتی دروازه اماراتی ها را باز کند و پرسپولیس را از شکست نجات دهد.

در حالی بازی با همین نتیجه تساوی رو به پایان بود، تیم الجزیره امارات موفق شد در دقیقه 95 روی یک سانتر و با یک ضربه سر، به گل برتری برسد و بازی را 3-2 ببرد تا کار پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد سخت شود.

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام PH ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    24 6
    حالا به حرف کیروش با تجربه که گفت " بازیکنان امادگی کامل ندارد" رسیدیم ؟ویا اینکه به حرف اقایانی که از روی غرور کاذب فرمودند بازیکنان من در امادگی کامل هستند ؟ و یک سری ملیجک دورقاب چین این گفته را تایید کردند
  • بی نام DE ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    20 13
    چرا در این نوشته هیچ اشاره ای به اشتباه داور و پنالتی که برای پرسپولیس به ناحق گرفت نشده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • آسو A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
      3 6
      استقلالی هستی باش ولی ایرانی بودنت در اولویته، پنالتی و تکرارش رو تمام کارشناسها تایید کردن نکنه بچه دبی هستی؟ اینجا ایرانه برو در خونه خودتون بازی کن
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
    16 3
    به عنوان یک پرسپولیسی میگم توی جام جهانی بیرانوند رو توی دروازه قرار ندید هرکی دیگه میخواد باشه بیرانوند نباشه پرسپولیس گل سوم رو به خاطر خروج خیلی عجیب بیرانوند خورد