تیم کشتی آزاد دانش‌آموزی پارس اندیش لرستان قهرمان جهان شد

تیم کشتی آزاد دانش آموزی مدرسه پارس اندیش لرستان، پس از غلبه بر حریفان و کسب ۸ مدال طلا، یک نقره و یک مقام چهارم، در مسابقات جهانی کشتی آزاد دانش‌آموزی مراکش به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر افزود: در روز پایانی رقابت‌ها، پنج وزن دوم آزادکاران لرستانی در تمام اوزان به قهرمانی رسیدند.

فرید بهرامی تصریح کرد: در پنج وزن نخست؛ محمد روزبهانی، علی‌اکبر فضلی و حسین اصغرپور در اوزان ۵۱، ۶۰ و ۹۲ کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شدند، حسین رضوانیان، در وزن ۴۵ کیلوگرم به نشان برنز رسید و فردین ‌بهرام‌وند در وزن ۷۱ کیلوگرم چهارم شد.

وی افزود: همچنین، در روز دوم؛ جواد جوادی، مهدی حسین‌نیا، سهراب ادهم خلیلی، مهدی اکبرزاده و رضا خانی در اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم طلا گرفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان  بیان داشت: ۱۷ تیم در این سری از مسابقات حضور داشت، علی ایحال با توجه به سطح بالای رقابت‌ها، خوشبختانه کشتی‌گیران آزادکار تیم دانش آموزی پارس اندیش لرستان مقام قهرمانی جهان را از آن خود کرد که جا دارد این قهرمانی را به عموم مردم ایران، به‌ویژه مردم لرستان، جامعه ورزشی استان و آقای حمید رشیدی مدیریت مجموعه آموزشی پارس اندیش خرم‌آباد تبریک و تهنیت عرض کنم.

 بهرامی تاکید کرد: با قهرمانی تیم پارس اندیش لرستان، تیم‌ آفریقای جنوبی و برزیل نیز به ترتیب عنوان دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =