میک مک درموت به احتمال فراوان از فردا در ترکیب کادرفنی تیم ملی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی روش بار دیگر و در آستانه جام جهانی به سراغ یکی از اعضای کادر مورد علاقه اش رفت. او پس از اینکه همه حالت های ممکن برای جام جهانی را بررسی کرد از حدود یک ماه قبل به این نتیجه رسید باید از توان بالای کمپ اسپایر برای دو ملی پوش شاغل در قطر خود استفاده کند و میک مک درموت ، مربی فصل قبل استقلال که پیشتر در تیم ملی با کی روش همکاری داشته ، مسئولیت پیدا کرد تا با طارمی و پورعلی گنجی به طور مستمر و روزانه تمرینات ویژه ای داشته باشد و این دو نفر را برای رسیدن به آمادگی بدنی با بقیه هماهنگ کند.
او امروز به تهران می رسد و از فردا مسئولیت ویژه ای با لژیونرهای شاغل در هلند ، یونان ، بلژیک و بازیکنانی دارد که هر کدام مرحله به مرحله به اردو اضافه می شوند.
پیشتر کارلوس کی روش درباره یکی از چالش هایش گفته بود:«بچه های لژیونر هر کدام در بازه ای و مرحله ای به اردو اضافه می شوند و ما باید به مرور بدن های آنها را به به سطح آمادگی مطلوب برسانیم.» او برای این کار از میک استفاده کرده. مردی که در استقلال و از زمان روی کار آمدن وینفرد شفراز تیم کنار گذاشته شد و جالب اینکه شفر مدام تاکید دارد اردوی بدنسازی پیش از فصل استقلال مناسب نبوده و هر بار به نوعی او میک را به چالش می کشد.
حالا اما کی روش در حساس ترین شرایط اردوهایش ، میک مک درموت را برای رساندن بچه ها به بالاترین سطح نشاط ، فراخوانده است.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =