مدیرکل اداره استاندارد لرستان از نظارت بر عرضه کالاهای پرمصرف مردم در ماه مبارک رمضان مدیرکل استاندارد استان از نظارت کارشناسان اداره کل بر عرضه اقلام پرمصرف در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مرضیه قنبریان با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح کنترل بازار، کالاهای پرمصرف مردم در ماه مهمانی خدا، مورد بازرسی کارشناسان استاندارد قرار می گیرد.

وی افزود: در این طرح دوازده قلم کالا از جمله: چای سیاه، چای معطر، شکر، پنیر تازه، کره گیاهی (مارگارین)، کره، شیر فرادما، شیر پاستوریزه، کشک مایع، زعفران، روغن سرخ کردنی، و روغن خوراکی مصرفی خانوار در بازار استان و هم چنین نمایشگاه های ویژه رمضان بازرسی می شوند.

مدیرکل استاندارد استان با اشاره به شعار امسال و در جهت حمایت از کالای باکیفیت ایرانی، گفت: هدف از اجرای این طرح سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت و فاقد نشان استاندارد می باشد.

وی اظهار کرد: در طرح رمضان، ضمن جمع آوری کالاهای غیر استاندارد، با عرضه کنندگان متخلف برخورد قانونی می شود.

مرضیه قنبریان با اشاره به اهمیت درج نشان استاندارد بر روی کالاها افزود: اعتبار نشان استاندارد درج شده بر روي فرآورده ها، از طريق پيامك كد ده رقمي ذيل نشان استاندارد به سامانه 10001517 مشخص مي شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =