عصرایران نوشت: تجمعات مشکوک شب گذشته در کازرون یک کشته به جای گذاشت.

 براثر درگیری در مقابل یکی از مراکز نیروی انتظامی در کازرون ( استان فارس)، تعدادی از معترضین به تقسیم شهرستان کازرون 6نفر مجروح شدند که دونفر از آنها که وضعیت وخیم داشتند به شیراز اعزام و سایرین نیز در کازرون مورد مداوا قرار گرفتند.

به گفته شاهدان عینی، افراد مجروح و جمعی دیگری از معترضین تحت تاثیر تحریک عوامل ناشناس حاضر در جمعیت، قصد تعرض و ورود غیرقانونی به مرکز پلیس داشتند.

یکی از افراد مجروح نیز با سنگ پرتاب شده از سوی معترضین به سمت مقر پلیس از ناحیه سر به شدت مجروح شد.

براساس برخی خبرها یک نفر کشته شده اما هنوز منابع رسمی این موضوع را تایید نکرده اند.

در ادامه گزارشات واصله یکی از مجروحین زن بوده است که در بیمارستان کازرون بستری و مورد مداواست و یکی دیگر از آنها نیز ترخیص شده است و دو نفر نیز با فوریت به اتاق عمل انتقال یافتند که وضعیت سلامت آنها تایید شده است.

براساس گزارشات دریافتی در روزهای گذشته هیچ بازداشت و دستگیری وجود نداشته است

اما از صبح دیروز و براساس روال قانونی و با توجه به اینکه تجمعات مجوز قانونی نداشته است، پلیس با دعوت از برخی افراد اقدام به تذکر به این افراد نمود.

با وجود اینکه هیچ گونه دستگیری در روز گذشته وجود نداشت اما برخی گروهها، مرموزانه با ارائه لیست افرادی ناشناس بر احساسات مردمی افزودند و از مردم خواستند تا در مقابل مرکز اطلاعات پلیس تجمع کنند.

برخی افراد ناشناس که صورت خود را پوشانده بودند اما با حضور در جمعیت و آتش زدن لاستیک خودرو و شعارهای سیاسی و ترغیب به حمله به مقر پلیس، تحریک غیرعقلانی جمعیت حاضر را در دستور کار خود داشتند.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =