با حضور پرویز نجفیان مدیر امور منابع انسانی و ابوالفضل صدری رییس اداره کل تجهیزوپشتیبانی از چهار بازاریاب و چهار شعبه برتر(جزو یکصد شعبه برتر)هشتمین دوره مجمع ارزیابی عملکرد در مجتمع آموزشی رفاهی دریا کنار تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر،مصطفي تقوي مدير شعب استان ضمن خیر مقدم و ارائه گزارش اجمالی از عملكرد مديريت و شعب تحت پوشش ،در بخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد: مدیریت مازندران در هشت دوره مجمع ارزیابی عملکرد توانسته جایگاه سبز را کسب نماید و در دوره هشتم به افتخاراتی چون رتبه اول کشور در معدل امتیاز ارزیابی عملکرد هشت دوره گذشته،دارای چهار شعبه از یکصد شعبه برتر کشور،حضور سی و دو شعبه استان در جایگاه سبز و ارتقاء درجه هشت شعبه استان نائل آید که تمامی این افتخارات و عملكرد مطلوب مديريت مازندران مرهون همت و جدیت یکایک کارکنان و تدبیر و راهبری مسؤلین ستاد و شعب و حمایتها و همراهی مدیران ارشد بانک بوده است.
تقوی در ادامه افزود: مدیریت مازندران با 53شعبه از1255شعبه بانک در کشور سهم 2/4درصدی و در افزایش درجه شعب با ارتقاء هشت شعبه از 142 شعبه کشور سهم 6/5 درصدی را داراست که همه اینها لطف و عنایت خداوند و تدبیر و درایت و برنامه محوری تمامی کارکنان در سطح استان بوده و ان شا ءالله بتوانیم با رهنمودهاي مديران ارشد بانك و تلاش فراگیر کارکنان كوشاتر از گذشته در جهت تحقق اهداف بانك، عمل نماییم .

نجفیان مدیر امور منابع انسانی در بخشی از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع رؤسای شعب مازندران خاطر نشان کرد:عملکرد مطلوب مدیریت مازندران در هشتمین دوره ارزیابی عملکرد و دوره های قبل نشان از برنامه ریزی و تلاش فراگیر کارکنان بوده که از نظر دانش و مهارت در جایگاه والایی قرار دارند.
نجفیان ادامه داد:با بررسی بعمل آمده از وضعیت پرسنل بانک در استان ،85درصد از پرسنل دارای تحصیلات عالی،71درصد پرسنل از نظر سابقه خدمت کمتر از20سال سابقه داشته و 62درصد پرسنل کمتر از40سال سن دارند که اینها حاکی از ظرفیت و وجود نیروی جوان در استان بوده و قطعاً در آینده افتخارات خوبی نصیب استان خواهد شد.
مدیر امور منابع انسانی ادامه داد:آنچه که می تواندبه عنوان موفقیت مدیریت باشد و شاخصهایی که باید به آن توجه نموده قطعاً مشارکت ،همت و تلاش جمعی کارکنان بوده که این نیروهای متعهد و متخصص ، اصلی ترین سرمایه بانک و به عنوان مزیت رقابتی در بین سایر سازمانها محسوب می شود و خداراشاکریم در مدیریت مازندران 85درصد کارکنان دارای تحصیلات عالی بوده که این شاخص نسبت به سایر استانها خیلی بالاتر هست.
نجفیان افزود:با عنایت به عملکرد و تلاش تمامی کارکنان در سطح بانک در سال 96 و علی رغم محدودیتهای موجودو مشکلاتی که بانک با آن مواجه بوده ودر شرایطی که رقابت خاصی بین بانکها حاکم بوده ،بانک مسکن توانست با موفقیت سال 96 را سپری نماید و درمقایسه با سایر بانکها،بانک مسکن به عنوان بانک مردمی و بهترین بانک دولتی که در حال حاضر مطرح است کارنامه خوبی را در ارتباط با شاخصهای عملکردی ارائه نماید.
مدیر منابع انسانی ادامه داد:یکی از دستاوردهای سال گذشته بانک تهیه سند راهبردی1400بوده که این سند بیانیه ماموریت،چشم انداز،استراتژی و اهداف بانک را تا سال 1400تعین کرده است و جهت گیری و مسیر حرکت بانک را در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه و مشتریان مشخص نموده است.
نجفیان افزود:شاخصهایی که مربوط به حوزه منابع انسانی درارزیابی عملکردبوده یکی اجرای دوره های آموزشی طبق برنامه تقویمی می باشد که باید به درستی اجرا گرددو در این زمینه مدیریت مازندران از عملکرد خوبی برخوردار است.
مدیر منابع انسانی با اشاره به اینکه مدیریت مازندران از لحاظ آموزشی در شش ماهه دوم سال 96 نسبت به شش ماهه اول سال 96 عملکرد مناسبی داشته خاطر نشان کرد:در بحث آمون سنجش شغلی که بصورت LMSبرگزار می شود حتما همکاران مشمول منابع مورد نظر را مطالعه نموده و درجلسات بخشنامه خوانی شرکت نمایندتا بانک نتیجه اثر بخشی دوره های آموزشی را مشاهده نماید.
نجفیان با اشاره به برنامه های بانک در سال 97 علاوه بر تحقق برنامه های کمی (جذب منابع،وصول مطالبات و...)بحث صرفه جویی در هزینه ها و کاهش بهای تمام شده پول،به مواردی از قبیل برنامه های منظم و طراحی راهکارهای مختلف به منظور رسیدن به اهداف،تقویت دانش و مهارت کارکنان،آگاهی از دستورالعمل ها و بخشنامه ها،توجه به مشتریان،مسؤلیت پذیری،ایجاد حس همدلی،سرعت بخشیدن به به ارائه خدمات مشتریان،پیگیری مستمر امور و معرفی محصولات بانک به مشتریان اشاره نموده که همکاران باید به این امور توجه نموده و با رعایت آنها عملکرد خوبی ارائه نمایند.
شایان ذکر است در این سفراستانی با تشکیل پنل مدیر منابع انسانی و رییس اداره کل تجهیز و پشتیبانی به سوالات و ابهامات رؤسای شعب در حوزه پرسنلی و تجهیزات اداری پاسخ لازم را ارائه نمودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =