در روز سه شنبه هشتم خرداد، اخباری درباره مرگ قاتل شهید بهشتی و باخت تیم ملی ایران به ترکیه از پربازدیدها بود.

در سرویس سیاست، نقل قولی از فیاض با عنوان احمدی‌نژاد تمام شد، فاتحه مع الصلوات! پربازدیدترین خبر بود. کاربران این سرویس همچنین روی خبر تأیید مرگ «محمدرضا کلاهی»/ قاتل شهید بهشتی کشته شده یا رد گم می‌کند؟! کلیک کردند. آخرین وضعیت رحیم‌مشایی از زبان وکیلش هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، سکه ۲ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان شد توجه کاربران را در پی داشت. خبر مهم درباره کارت سوخت نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد. کاربران همچنین خواستند بدانند خرید آپارتمان در یوسف‌آباد چقدر هزینه دارد؟

در سرویس فرهنگ،بسیاری خواستند بدانند آیا  شهاب حسینی به آمریکا کوچ می‌کند؟ تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر  فحاشی به بازیگر زن به دلیل بازی در یک سریال کلیک کردند. مشکل تنفسی محمدعلی کشاورز در مراسم ختم ناصر ملک‌مطیعی نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه،تایید گزارش خبرآنلاین درباره آزارگروهی دانش‌آموزان توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. خبر بارور کردن ابرها از پاییز در ایران نیز پربازدید شد. واکنش به ارتباط فرد متجاوز به دانش‌آموزان با خانواده امام‌جمعه اسبق شیراز هم دیگر پربیننده این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، مقتدی صدر به ایران پیام داد و به آمریکا تاخت پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبر  کیم جونگ اون دست راستش را راهی واشنگتن کرد کلیک کردند. خبرهای خوشی که ظریف از گفت‌وگوهایش با طرف هندی داد هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، کاربران برای یافتن پاسخ کی‌روش بیرانوند را توبیخ می‌کند؟ روی این خبر کلیک کردند.  باخت به ترکیه درست از پاشنه آشیل تیم ملی دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. پرسپولیسی‌ها برای ستاره تنهای این روزهای‌شان سنگ تمام گذاشتند نیز توجه کاربران را برانگیخت.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم خبر رسید  طرح عدم کفایت کی‌روش کلید خورد!

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =