در روز شنبه ۱۲خرداد اخباری درباره سقوط یک جنگنده در اصفهان، قیمت آپارتمان در ۲ منطقه پرمعامله تهران و نامه عجیب «اون» به ترامپ از پربازدیدها بود.

در سرویس سیاست، انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از ولایتی پربازدیدترین خبر بود. کاربران این سرویس همچنین روی خبر حمله داماد شاه‌پهلوی به سیاست‌های اخیرآمریکا و دفاع ازحضور ایران در سوریه کلیک کردند. اسامی ۱۸ نماینده‎ای که هیچ نطقی در مجلس نداشتند هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، قیمت آپارتمان در ۲ منطقه پرمعامله تهران توجه کاربران را در پی داشت. گران‌ترین و ارزان‌ترین استان‌های کشور نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد. کاربران همچنین روی خبر خودرویی که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان گران شد نیز کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، واکنشی تند به درخواست بازگشت بهروز وثوقی نگاه کاربران زیادی به خود جلب کرد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر همکاری عا‌دل فردوسی‌پور با بازیگران سینما در ویژه برنامه جام‌جهانی ۲۰۱۸ کلیک کردند. روایت ترسناک برایان دی‌پالما از جنجالی‌ترین رسوایی جنسی هالیوود نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، مخاطبان بر روی عکسی از جنگنده‌ای که امروز در اصفهان سقوط کرد کلیک کردند. ۳ مهاجر افغان، رتبه‌های یک کارشناسی‌ارشد را درو کردند نیز دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. روایت رئیس روانپزشکی پزشکی قانونی از معاینه ۷ دانش‌آموز مدرسه غرب تهران و نوع آزار آنها هم توجه عده دیگری را در پی داشت.

در سرویس بین‌الملل، نامه عجیب «اون» به ترامپ، سوژه خنده شد! پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبر ژاپن به آمریکا هشدار داد کلیک کردند. قرقاش از یک طرح جدید عربی علیه ایران خبر داد هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، کاربران روی خبری با تیتر خبر استقلالی شدن جدیدترین خرید نیمه‌شبانه استقلال را همسرش منتشر کرد! کلیک کردند. خبر نگران کننده‌ای که سیدجلال به پرسپولیسی‌ها داد دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. عابربانک در زندان؛ پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات! نیز توجه کاربران را برانگیخت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، یک اختلاس‌کننده دیگر هم فرار کرد! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =