تصویب افزون بر80میلیارد تومان تسهیلات روستایی ، عشایری و فراگیردر حوزه صنعت،معدن وتجارت

امسال تاکنون80میلیاردتومان تسهیلات روستایی ،عشایری و فراگیردر حوزه صنعت،معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری برای پرداخت به متقاضیان تصویب شد.

کارشناس تسهیلات سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گفت: در مرحله نخست بررسی طرح های متقاضی تسهیلات در زمینه اشتغال روستایی/عشایری و فراگیر، بیش از700 درخواست به این سازمان ارسال شده است،که پس از بررسی کمیته های شهرستانی و استانی 600 متقاضی واجد دریافت تسهیلات شدند.

محمد قربانی افزود:با معرفی این تعداد متقاضی به بانکهای عامل استان زمینه اشتغال هزارو 456 نفر در حوزه صنعت،معدن وتجارت با پرداخت 80 میلیارد و 653 میلیون تومان فراهم شده است.

وی گفت:از این مجموع 37 میلیارد و 892 میلیون تومان با اشتغال 613 نفر در بخش تسهیلات روستایی ، عشایری و 42 میلیارد و 716 میلون تومان با اشتغال 843 نفر در بخش فراگیر است.

قربانی افزود:بیشترین تصویب پرداخت تسهیلات برای تولیدکنندگان پوشاک،مصنوعات چوبی،فرآوری محصولات معدنی کوچک مقیاس،صنایع تبدیلی - تکمیلی کشاورزی و مواد غذایی و آب معدنی است.

وی گفت: سایر پرونده ها نیز تا پایان خردادماه در طرح های متقاضی تسهیلات در زمینه اشتغال روستایی، عشایری و فراگیر بررسی می شود.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =