ایسنا نوشت: عزت الله ضرغامی معتقد است: آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق ماموریت اضافی به بهانه تبلیغ، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی یا صرفا یک سخنرانی مثل مارکوپولو همیشه در سفرند.

عزت‌الله ضرغامی در کانال شخصی خود با اشاره به بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی نوشت: رهبری معظم در طول ماه‌های اخیر فرمایشات مهمی ایراد کرده‌اند که به نظر می رسد آنگونه که شایسته است پیگیری و اجرا نمی شود. سهم نهادهای حاکمیتی و دولتی و عمومی هم خیلی متفاوت نیست. امروز تاکید فرمودند که سفرهای خارجی محدود شود. این توصیه را در سال ۸۳ ، در مورد صدا و سیما به من هم داشتند. همان موقع با تصویب آیین نامه ای سفر ها را محدود کردیم.

آقایان زیادی هستند که با پول بیت‌المال و حق ماموریت اضافی به بهانه تبلیغ!، ماموریت اداری، بازرسی و تهیه گزارش، شرکت در مراسم تشریفاتی و یا صرفا یک سخنرانی مثل مارکوپولو! همیشه در سفر اند. انتصابی و انتخابی هم ندارد. یک جور سبک زندگی است! خوب است این نهادها از همین امروز برای مأموریت‌های واجب به اقصی نقاط دنیا! سقف تعیین کنند. 

فعلا مردم خودمان بیشتر به تبلیغ و توجیه نیازمندند تا خارجی‌ها! البته تبلیغ واقعی این است که فقط حرف مردم را بشنوند و رفتارشان مطابق با انتظارات آنان باشد.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
    18 1
    رهبری همه این سفرهای خارجی را منع کردند. یک عده واقعا به سفر خارجی معتاد شده اند. منظور رهبری مردم عادی نبود بلکه همین هایی بود که با پول مردم می رن خارج. مردم که با پول خودشان می رن
  • بانام A1 ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
    19 1
    فقط این یکی کمبود که هی پیام و پسغام بده
  • یک روحانی RO ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    4 0
    بنده به عنوان یک روحانی مسلط به زبان انگلیسی عرض می کنم. متاسفانه حتی در امر اعزام مبلغان به خارج از کشور هم بعضا پارتی بازی و رانت خواری صورت می گیرد. استاد انگلیسی ما که حقیقتا مبلغ مسلطی است، مورد بی مهری قرار می گیرد اما برخی روحانیان که حتی تسلط به زبان هم ندارند، مرتبا به اروپا و جاهای دیگر می روند. نمونه اش همان نماینده مجلس دلواپسی که آلمان می رفت