ایسنا نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه دفترچه بیمه درمانی چک سفید امضا نیست که انتظار داشته باشیم که بیمه‌ها هر هزینه‌ای که تعیین می‌شود پرداخت کنند، اظهار کرد: باید به بیمه‌ها حق بدهیم که محدودیت‌هایی برای هزینه‌های غیرضروری اعمال کنند.

 حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره ایجاد محدودیت برای استفاده از بیمه سلامت، اظهار کرد: اینکه انتظار داشته باشیم بیمه‌ها دفترچه درمانی را مانند یک چک سفید امضا تلقی کنند و هر چقدر که هزینه تعیین می‌شود بپردازند یا اینکه دولت این هزینه‌ها را تامین کند در کمتر جایی در دنیا اتفاق می‌افتد.

وی افزود: بنابراین باید به بیمه‌ها حق بدهیم که محدودیت‌هایی برای هزینه‌های غیرضروری اعمال کنند و درباره پرداخت مازاد هزینه‌های درمانی نیز باید از تامین اجتماعی، کمیته امداد و بهزیستی اقدام شود.

وزیر بهداشت همچنین در پاسخ به پرسشی درباره راه‌اندازی مجتمع‌های بهداشتی روستایی، گفت: این مجتمع‌ها در حال راه‌اندازی است و با وجود همه محدودیت‌ها شاهدیم که روزانه تعدادی از این مراکز درمانی روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. در حال حاضر حدود بیش از 3700 پروژه در دست اجرا است که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تيرگان A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 0
    اقاي وزير لطفا با اين پيام ها گذشته خوب خود را خراب نكنيد مگه ادم بيمار از خودش هزينه مي تراشد واساسا ايا مايل به اين كار هست؟ پس اگر مشكلي هست و هزينه غير ضروري نوشته مي شود بين شما و بيمه مباشد پس لطفا فشار انرا به بيمار منتقل نكنيد