دستگاه های اجرایی حداکثر خدماتشان را به صورت الکترونیکی ارائه دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در همایش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت گفت: دستگاه های دولتی باید حداکثر خدماتی را که ارائه می دهند بصورت الکترونیک باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،گودرز امیری گفت : همه وظایف و مسئولیت هایی که دستگاه ها باید انجام دهند، باید بصورت الکترونیک باشد تا حتی در روستاها از طریق دفاتر پیشخوان ، دفاتر ict و ...انجام شوند.
وی ادامه داد: دولت یازدهم و دوازدهم اهتمام ویژه ای به موضوع خدمات الکترونیک داشته و دولت هوشمند در دستور کار دولت بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در همین راستا الکترونیک شدن خدمات در قالب قانون احکام دائمی و قانون برنامه ششم به عنوان یک مبحث قانونی لحاظ و به جد پیگیری شده است.
امیری اضافه کرد: اجرای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت راهکار مناسبی برای شفاف سازی و شفاف سازی گلوگاه های فساد بخصوص در زمینه هایی مانند مناقصات، مزایدات و ...است.
وی افزود: استاندار لرستان در این زمینه از وزیر کشور و رییس جمهور ، لوح تقدیر دریافت کرده و تاکید می کنیم هر طرح تحقیقاتی و پژوهشی که در این زمینه ارائه شود ، تجلیل و بصورت کاربردی اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تصریح کرد: از طریق دولت هوشمند و سامانه تدارکات الکترونیک امکان انکار و فرافکنی از بین می رود و این طرح به مانند پنجره واحد کسب و کار باید در دستگاه های استان اجرا شود.
امیری گفت: جامعه امروز یک جامعه گسترده با خدمات فناورانه و نوآورانه است که برای اداره آن باید از روش های سنتی فاصله گرفت و با فرهنگسازی در زمینه خدمات الکترونیک به سطح سایر کشورهای دنیا برسیم.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =