۰ نفر
۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۹

ایسنا نوشت: مدیر شرکت توزیع برق سلماس گفت: شرکت توزیع برق سلماس هیچگونه برنامه زمانبندی خاصی جهت اعمال خاموشی ها ندارد چراکه اعمال خاموشی به شبکه سراسری توزیع مربوط می شود.

رضا حمزه پور در خصوص قطعي هاي اخير برق در شهرستان سلماس گفت: با توجه به رشد بی رویه مصرف برق در روزهای گرم سال و پیش بینی صورت گرفته توسط وزارت نیرو در مورد کاهش نزولات آسمانی در سال قبل و احتمال کمبود تولید برق و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها و جراید ، متاسفانه در اول تابستان شاهد مصرف بیش از متعارف برق در کشور هستیم و طبق برنامه اعلامی شرکت توانیر و سهمیه بندی استانی صورت گرفته جهت کاهش مصرف برق صورت گرفته است.

حمزه پور بیان کرد: در شهرستان سلماس نیز مانند بقیه شهرستانها تمامی خطوط ۱۵ گانه شبکه فشار متوسط ، بطور میانگین ۲ ساعت روزانه قطع خواهند شد و این در حالیست که در صورت استمرار مصرف برق و عدم رعایت الگوی مصرف احتمال اعمال خاموشی تا ۴ ساعت دور از انتظار نیست.

وی افزود: در صورت افزایش مصرف برق متاسفانه ولتاژ شبکه پایین خواهد بود که علاوه بر پایین بودن ولتاژ شبکه سراسری در شبکه سلماس نیز ولتاژ پایین آمده و در این خصوص باتوجه به وضعیت نامطلوب شبکه سراسری اقدام خاصی نمیتوان انجام داد .

حمزه پور ضمن درخواست از شهروندان سلماسی برای صرفه جویی جدی در مصرف برق خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خاموشیها ناشی از کمبود تولید به شبکه سراسری اعمال می شود و قابل پیش بینی نیست، لذا شرکت توزیع برق سلماس هیچگونه برنامه ای جهت اعمال خاموشیها ندارد و در صورت اعلام از طرف مرکز در اولین فرصت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیر شرکت توزیع برق سلماس با پوزش از شهروندان بخاطر قطعی های برق اخیر رخ داده تصریح کرد: از عموم شهروندان عزیز تقاضا می شود از ساعت ۱۲ لغایت ۱۶ و از ساعت ۱۹ لغایت ۲۳ از بکارگیری تجهیزات پر مصرف پرهیز نمایند و لامپهای اضافی را خاموش و سیستمهای سرمایشی کولر آبی با دور کم و کولر گازی با تنظیم درجه روی ۲۵ استفاده کنند تا انشالله شبکه ای پایدار داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =