معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت:«دانشگاه لرستان در مدت چهار سال گذشته تاکنون، بر مبنای اعتدال و آرامش و به دور از حاشیه، مدیریت و اداره شده است

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل گفت «تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان از جمله جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان نیز در این مدت به فعالیت قانونمند خود به‌دور از حواشی پرداخته‌اند که فضای سیاسی تعادل و آرامش را در دانشگاه لرستان نشان می‌دهد».

دکتر فلاحی‌اصل تصریح کرد:«فعالیت‌های تشکل دانشجویی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با گرایش سیاسی اصلاح‌طلبی، قبلاً تعطیل شده بود در حالی که در دوره دولت آقای دکتر روحانی و دوره مدیریت آقای دکتر عزیزی، این تشکل، دوباره فعالیت‌های خود را احیاء کرد و از سر گرفت».

وی اظهار داشت:«علاو بر این دو تشکل سیاسی دانشجویی، تشکل بسیج دانشجویی هم به فعالیت خود پرداخته است که البته ما این تشکل را نه سیاسی بلکه فراجناحی می‌دانیم و در همه دانشگاههای کشور نیز یک تشکل فراجناحی است».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان توضیح داد:«در زمینه نشریات و کانونهای دانشجویی نیز در این مدت چهارسال گذشته تاکنون، فعالیت‌ها در محیطی علمی و آرام و به‌دور از حاشیه انجام شده است و برخی نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان نیز توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر دانشجویی، جوایزی هم به دست بیاورند».

وی افزود:«دانشگاه لرستان بیش از 9 هزار دانشجو دارد و بدیهی است که تیم مدیریتی آن براساس شاخص‌ها و معیارهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، توانسته است به‌خوبی از چهار سال گذشته تاکنون، محیط دانشگاه را براساس آرامش، اعتدال و دوری جستن از حاشیه‌ها، مدیریت و اداره کند و این یک دستاورد مهم در زمینه‌ی مدیریتی است».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان بیان داشت:«در دوره مدیریت فعلی دانشگاه لرستان، اتاق و مکان برای فعالیت انجمن اسلامی مدرسین دانشگاهها نیز در اختیار این انجمن قرار گرفته است اما ما از این نکته گله‌مندیم که این انجمن به هر دلیلی در زمان فعلی، فعالیتی در دانشگاه ندارد».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل توضیح داد:«یکی از شاخص‌های پویایی و نشاط سیاسی همراه آرامش در دانشگاه لرستان این است که در مدت چهارسال گذشته تاکنون، تشکل‌های دانشجویی در برنامه‌های مختلف، این امکان و فضا را داشته‌اند که شخصیت‌های سیاسی کشوری مدنظر خود را به دانشگاه لرستان دعوت کرده و آنها نیز آزادانه در یک فضای آرام و بدون حاشیه، سخنرانی‌های خود را انجام داده‌اند».

وی ادامه داد:«خوشبختانه از چهارسال گذشته تاکنون، تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، هیچ‌گونه حاشیه‌ سیاسی نداشته است و فعالیت‌ها در یک فضای آرام و معتدل، انجام شده‌اند».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تشریح کرد:«در مورد فعالیت‌های مذهبی با مشارکت دانشجویان، برنامه‌های متعددی در دانشگاه برگزار شده است که این هم در راستای تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است».

دکتر فلاحی‌اصل اظهار داشت:«در زمینه‌ی فعالیت‌های علمی دانشجویی نیز انجمن‌های علمی دانشگاه، فعالیت‌های علمی خودشان را انجام داده و تقویت کرده‌اند و نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های متعددی نیز در این زمینه برگزار شده است؛ به‌گونه‌ای که همین چندی پیش، از انجمن‌های علمی برتر دانشجویی نیز تجلیل شد».

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان توضیح داد:«فعالیت‌های علمی، فرهنگی، مذهبی و نیز فعالیت‌های سیاسی دانشجویی در دانشگاه لرستان در یک فضای آرام، اعتدالی و به‌دور از هرگونه توجه به حاشیه‌ها انجام شده‌اند».

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =