روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:موضوع آب در خوزستان به‌ویژه خرمشهر و آبادان، اگر فضاسازی صداوسیما و برخی نهادها نبود هرگز تبدیل به یک بحران جنجالی و تبلیغات همه‌جانبه علیه دولت نمی‌شد.

 اعزام برخی رزمندگان شاخص دفاع مقدس به خرمشهر و آبادان و روستاهای آن و مصاحبه قدم به قدم با اقشار مختلف مردم بعضی اوقات حالت یک فیلم کمدی پیدا می‌کرد. مثل جایی که آن رزمنده قدیمی کنار رود کرخه ایستاده بود و از خاطرات جنگ در این منطقه سخن می‌گفت و اینکه حالا مردم از همین آب هم محروم هستند و بعد طبق معمول گریزی به صحرای کربلا زدن که اینجا بوی نهر علقمه و خاندان اباعبدالله می‌آید! گویی دولت و مقامات نظام هم به‌جای شمر و عمر سعد فرض می‌شوند. آنچه این ماجرا را جذاب‌تر می‌کند این است که طرح آبرسانی به این مناطق توسط یکی از نهادها روزهای پایانی خود را می‌گذرانید و در اوج این نمایش آب شیرین از راه رسید و مردم نجات یافتند. مسلماً برنامه‌سازان فضای مجازی و حقیقی از کل طرح با خبر بودند ولی این فیلم بازی‌‌کردن‌ها برای چه بود؟


23302

کد خبر 788896

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    1 0
    برای خوشیرینی حتما ، کلا از فضای جامعه هر دو طرف اصول گرا و اصلاح طلب پرتین.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین