۰ نفر
۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۷

پخش آگهی‌های بازرگانی در تمام لحظات مسابقات جام جهانی، سوژه احمد عبداللهی نیا در نیشخط شده است.

 

6060

کد خبر 788948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    5 0
    بد به حال شرکتهایی که تبلیغات خود را به صدا و سیما می دن چون مردم مخصوصا این محصولات را نمی خرند و می گویند رانتی است.
  • شهلا A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    4 0
    چرا مردم تبلیغاتشان از این طریق پخش می کنند چون ما به محض قطع شدن فوتبال تلویزیون را قطع می کنیم یا می بریم روی ماهواره؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    5 0
    جالب هم اینه که برای پخش فوتبالها صداو سیمای میلی پولی پرداخت نمی کنه و دزدی می کنه و پخش می گنه و از این دزدی میلیاردها پول در میاره تا دختر بچه ها را جلوی دوربین بیاره لوشون بده که بلدند برقصند
  • بی نام DE ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    5 0
    صداوسیما نه تنها غیرحرفه ای که چندش اور هم هست
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    5 0
    برای هر ثانیه تبلیغ میلیونی پول میگیرن و میخورن بعد میگن بودجه نداریم سریال یا برنامه بسازیم.
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    9 0
    علتش اینه که برای هردقیقه پخش اون اگهی ها میلیاردها پول میگیره صدا وسیما. وبراش پول مهمتر از شعور وفهم مخاطب هستش
  • خیبری DE ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    1 1
    مصوبه مجلس ششم جون تامین منابع صدا سیما از بخش تبلیغات برای کاهش بودجه دولتی