۰ نفر
۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
تقدیر از «غوغای بی‌هیاهو»

از مستند «غوغای بی‌هیاهو» که با رویکرد به آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور ساخته شده است، توسط استان‌دار و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا شریعتی، استان‌دار خوزستان و محمد تقی‌زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در جلساتی جداگانه، از مهدی بابایی، تهیه کننده و دیگر دست‌اندرکاران مستند «غوغای بی‌هیاهو» تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار، استان‌دار خوزستان ضمن اظهار امیدواری از استمرار تولید این گونه مستندها تاکید کرد: «مناطق بسیاری در خوزستان وجود دارند که با به تصویر کشیدن‌شان، تصوری تازه از این استان برای مخاطبان ایجاد می‌شود.»

غلامرضا شریعتی ضمن تقدیر و تشکر از ساخت مستند «غوغای بی‌هیاهو» به تلاش مدیران و مسئولان استان خوزستان برای بهبود وضعیت آموزش اشاره کرد. در انتهای جلسه نیز استان‌دار خوزستان علاقه‌مندی خود را برای ساخت مستندهایی این گونه در حوزه‌های متنوعی مثل گردشگری و فرهنگ و تاریخ استان خوزستان اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان هم ضمن تقدیر و تشکر از متولیان تولید مستند «غوغای بی‌هیاهو» گفت: «آگاه‌سازی جامعه و انعکاس مشکلات و چالش‌های اجتماعی از مهمترین رسالت‌های هنرمندان است. آموزش و پرورش خوزستان با داشتن موضوعاتی ناب، بستر مناسبی برای مستندسازان فراهم آورده و مستند وزین «غوغای بی هیاهو» نیز در انعکاس فداکاری‌های معلمان استان موفق عمل کرده است.»

او با اظهار اینکه مستندسازی کاری هنری و دارای انعکاسی گسترده در جامعه است، توضیح داد: «خدمتگزاران تعلیم و تربیت استان خوزستان تلاش دارند تا موضوعات پیش روی آموزش و پرورش به دغدغه اول جامعه و مسئولان ارشد استان تبدیل شود. هنر و ظرفیت ویژه هنرمندان می تواند کمک شایانی به تحقق این رسالت آموزش و پرورش داشته باشد.»

مستند «غوغای بی‌هیاهو» یکی از برنامه‌های شبکه دو سیماست که با نقل روایاتی ساده و پر امید، تلاش می‌کند تا با سفر به مناطق محروم، به اوضاع و احوال مدرسه‌های این مناطق بپردازد؛ مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش‌آموز همچنان پابرجا بوده و به  فعالیت خود ادامه می‌دهند. این برنامه پنجشنبه هر هفته ساعت 19:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =