پرداخت ماهانه ۱۲ میلیارد سودبانکی توسط شهرداری کرج

مهر نوشت:بدهی ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرج به یک بانک و پرداخت ماهانه ۱۲ میلیارد تومان سود بانکی ازجمله موضوعاتی است که در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد.

عباس زارع در جلسه علنی شورای شهر کرج اظهار کرد: در این جلسه به ذکر چند تذکر می‌پردازم که امیدوارم موردتوجه شهرداری قرار گیرد و پاسخ مناسبی نیز ارائه شود.
وی ضمن انتقاد به دوباره‌کاری‌ها در شهر، گفت: طی چند روز گذشته بازدیدی از رودخانه کرج داشته‌ام، دیواری سنگی با صرف هزینه‌های میلیاردی در آنجا احداث‌شده است.
عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه جریان آب بخشی از دیواره سنگی را تخریب کرده است، گفت: این قبیل کارها از بین بردن فرصت برای شهروندان است.
زارع در بخش دیگری به ایجاد بازارچه‌هایی باهدف ساماندهی دست‌فروشان اشاره کرد و گفت: متأسفانه طی هفته‌ای اخیر شاهد آتش‌سوزی در بازارچه گلشهر بودیم که متأسفانه خسارت‌های معنوی و مادی زیادی به بار آورد.
وی در بخش دیگری با اشاره به احداث خطوط تندرو در شهر کرج، گفت: خیابان شهید بهشتی برای اجرایی شدن این پروژه میخکوبی شده و پس از مدتی که میخکوبی‌ها جمع‌آوری شده است حال شهرداری کرج در این خصوص توضیح دهد.
عضو شورای شهر کرج تأکید کرد: شهرداری کرج باید پاسخگو باشد که چگونه طرح‌ها کارشناسی می‌شوند، چگونه طرح‌ها و پروژه‌ها مطالعه می‌شوند که پس از چندی اقدام به جمع‌آوری می‌کنند.
زارع از شهرداری خواست مستندات طرح‌های نیمه‌کاره از قبیل میخکوبی خیابان شهید بهشتی که پس از مدتی جمع‌آوری‌شده است به شورای شهر ارائه شود.
اکبر سلیم نژاد در ادامه میزان بدهی شهرداری کرج به یکی از بانک‌های عامل را ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متأسفانه شهرداری ماهانه ۱۲ میلیارد تومان سود بانکی پرداخت می‌کند.
عضو شورای شهر کرج تأکید کرد: متأسفانه ماهانه ۱۲ میلیارد تومان به بدهی شهرداری کرج اضافه می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =