در طرح کلید به کلید مسکن محدودیت زمین داریم

استاندار لرستان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری با حضور معاون رییس جمهور گفت: در طرح کلید به کلید محدودیت زمین داریم

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی در ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: بحث بافت فرسوده تنها کار عمرانی و ‌کاری فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: هر محله از این طرح در خرم‌آباد یک موسسه تسهیل‌گر دارد که کاملا از آن محله شناخت دارند و مطالعاتی در این خصوص انجام داده‌اند. خادمی افزود: این موسسات باید یک سری مشاغل را در این محلات تعریف کنند تا ما در راستای اشتغالزایی به متقاضیان تسهیلات بدهیم.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در راستای طرح کلید به کلید، لرستان و هرمزگان کمترین زمین دولتی را داشتند و در این خصوص محدودیت زمین داریم.

وی یادآور شد: در طرح توسعه‌گر کلید به کلید در استان هم چون در آن مناطق سهم زمین پایین‌تر است، مشکلاتی داریم. فروش واحدهای جدید در این مناطق نیز مشکلاتی دارد که در حال پیگیری برای رفع آن هستیم.

خادمی گفت: با توجه به اینکه در خرم‌آباد یک سری مسکن مهر بدون متقاضی داریم و از طرفی محله کوی علی‌آباد به درد سکونت نمی‌خورد، به ذهنمان رسید که از طریق مسکن مهر طرح کلید به کلید را انجام دهیم.

استاندار لرستان گفت: برای اینکه به پیمانکار فشار بیاوریم که قیمت واحدهای مسکن مهر را کاهش دهد و بحث وام آنها را تامین کنیم، پیگیری کردیم و سازمان نوسازی گفت ما می‌توانیم این هزینه را البته با شرایطی متقبل شویم.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم مشکلات را حل کنیم در این طرح جلو خواهیم افتاد، یادآور شد: از کمک بلاعوض کمیته امداد(ره) و بهزیستی نیز در این خصوص برای خانوارهای تحت پوشش قول مساعدت گرفتیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =