در روز چهارشنبه سوم مرداد، اخباری درباره خداحافظی سیف از کابینه، هشدار به خریداران ملک در کشورهای همسایه و کشمکش‌های خواننده سرشناس و تلویزیون بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، خداحافظی سیف با کابینه مهم‌ترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبری با عنوان ظریف تذکر گرفت کلیک کردند. پیگیری به اهتزاز درآمدن پرچم جریان ضدانقلاب در یک شهر نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، هشدار به خریداران ملک در کشورهای همسایه بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی نیز روی خبر واکنش بازار طلا و ارز به انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی کلیک کردند. قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار هم چشم‌ها را خیره کرد.

سرویس فرهنگ، ابراز ناراحتی سام مشایخی از تصاویر خاص عیادت هنرمندان با پدرش در صدر خبرها نشست. کاربران همچنین از کشمکش‌های خواننده سرشناس و تلویزیون آگاه شدند. در ادامه گفت‌و‌گو با مارال فرجاد که از تجربه بازی در نقش روح گفت، مورد استقبال قرار گرفت.

در سرویس جامعه، خبر عجیب در دادگاه پرونده ثامن‌الحجج مورد توجه قرار گرفت. بازداشت ۶ زن دزفولی به خاطر کشف حجاب در مناطق تفریحی دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. در ادامه، کاربران از روش‌های بهتر خوابیدن در روزهای گرم آگاه شدند.

در سرویس بین‌الملل، وزارت خارجه به درخواست ترامپ برای مذاکره با ایران واکنش نشان داد در صدر اخبار نشست. کاربران زیادی هم خواستند بدانند واکنش متیس به تهدید تهران چه بود؟ ترامپ برای توافق با ایران اعلام آمادگی کرد دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، در انتظار شکستن رکورد گران‌ترین بازیکن تاریخ ایران کلیک زیادی خورد. همچنین ماجرای پورسانت ندادن علی دایی از زبان امیر عابدینی! مورد توجه قرار گرفت. تصویری از جهانبخش در لندن هم بازدید زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =