تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر محور سبد کالا طلا و ارز در نوسان باشد این جامعه ساقط شده و قحطی زده است و ما متاسفانه دچار این مشکل هستیم و مسئولان باید درمان کنند و مردم را نجات دهند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: از روز تاسیس نماز جمعه تا به امروز، مردم را به نظام متصل کرد و نظام را با صبغه دینی در ذهن مردم جای داد و این بزرگترین اثر نماز جمعه در این نظام و انقلاب بود. وقتی نظام جزو دین مردم شد و دارای صبغه دینی شد در نتیجه مردم پای این نظام ایستاده‌اند چون پای دین خود ایستاده‌اند و پای این انقلاب پایداری می‌کنند چون در پای دین ایستادگی می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حضور در نماز جمعه بالاترین فضیلت در کنار فعالیت‌های اجتماعی است. نماز جمعه برای مسافر دارای اجر بالایی است و این را، سلسله سند و روایات نیز تائید می‌کند. امیدواریم با اقدامات سریع و عاجل تولیت آستان قدس شاهد فضای وسیع‌تری برای برگزاری نماز جمعه مشهد باشیم.

اهم اظهارات امام جمعه مشهد به شرح زیر است:

*مشکلی که در این مملکت به دلیل سیاست‌زدگی داریم این است که در همه موارد چون مطامع سیاسی برآورده نمی‌شود شروع به تحلیل می‌کنند. شش مجتهد عادل و دین‌شناس در شورای نگهبان حضور دارند و اگر تصمیمی در تائید صلاحیت و یا نفی صلاحیت می‌گیرند متهم به جناح گرایی می‌شوند و کسی فکر نمی‌کند اینها شش مجتهد عادل هستند.

*این مشکل را در جامعه سیاست‌زده خود داریم. امروز مشکل عمده مردم ما اقتصاد است و این نه نقد دولت است و نه تخریب مسئول. این یک واقعیت است که مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند. این پولی که به عنوان حقوق ابتدای برج گرفته می‌شود نماینده یک سبد کالا است که قرار است زندگی را تنظیم کند. اگر محور این سبد کالا، طلا و ارز در نوسان باشد چگونه این اقتصاد مدیریت شود؟ اگر محور سبد کالا طلا و ارز در نوسان باشد این جامعه ساقط شده و قحطی زده است و ما متاسفانه دچار این مشکل هستیم و مسئولان باید درمان کنند و مردم را نجات دهند.

* چون دین دارید دنیای کفر با شما دشمن است و با تمام قدرت دنیای استکبار قصد براندازی دارد و در هر عرصه با یک شکست روبه‌رو می‌شود. ما خدا داریم و دشمنان ما خدا ندارند و این تفاوت ما با آنها است.

* دشمنان ما خدا ندارند و در هر قدمی شکست می‌خورند. جناب آقای رئیس جمهور فرمودند که اگر بنا شد نفت ما قطع شود، از تنگه هرمز به آن طرف یک قطره نفت نمی‌رود و مقام معظم رهبری فرمودند این فرمایش آقای رئیس جمهور سیاست کلی نظام است. آمریکا خواست ما را تهدید کند اما مقابل تنگه هرمز، باب المندب است و تصور کردند نفت عربستان را از این طریق صادر می‌کنند اما با زدن این ناوچه و با قهرمانی عزیزان ما در یمن، عربستان اعلام کرد دیگر کشتی نفتش را از باب المندب و دریای سرخ عبور نمی‌دهد.

* عربستان سعودی اعلام کرد اگر تنگه هرمز بسته شود دنیا دچار قحطی نفت می‌شود و این پیروزی اخیر ماست. با دشمن خدا برخورد کردن نتیجه اجر مردمی است که در جنگ با دشمنان خدا ایستاده‌اید. وضعیت ما در دنیا برابر دشمن این گونه است. چهل سال در حال مبارزه هستیم و هر قدم و تحلیل دشمن با شکست روبه‌رو می‌شود.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    4 2
    حاج اقا فقط شما خدا داريد ؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    6 1
    ببخشید که نمی دانستم خدا هم در انحصار شماست
  • بی نام EU ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    5 1
    حاج آقا اشکنه هم گرون شد .