با حضور اسلامی استاندار مازندران، مجتمع کارگاهی تولیدی و دانش بنیان در شهرک صنعتی بلده نور کلنگ‌زنی و پروژه زیرسازی و آسفالت معابر ورودی این شهرک نیز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه  مازندران، محمد اسلامی در آئين کلنگ زنی مجتمع کارگاهی شهرک صنعتی بلده نور گفت: شهركهاي صنعتي به دليل نقش بسيار ارزنده و مهمي كه براي ايجاد اشتغال و استفاده از توانمنديها و ظرفيت هاي استان و بهبود وضعيت توليد دارند از اهميت بسياري برخوردارند.

استاندار مازندران افزود: ایجاد و راه‌اندازی مجتمع کارگاهی در راستای سیاست دولت تدبیر و امید، در مسیر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران است.

وي بیان داشت: ساخت مجتمع کارگاهی موجب ایجاد اشتغال پایدار و مولد در منطقه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این مراسم گفت: مجتمع کارگاهی شهرك صنعتي بلده نور در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، ظرفیت استقرار ۲۳ واحد کوچک را دارد که به متقاضیان سرمایه گذاری در اين شهرک واگذار می‌شود.

موسوی تصریح كرد: اين مجتمع كارگاهي توليدي و دانش بنيان با قطعات تفكيكي در قالب 300، 400 و 500 مترمربع طراحي شده است و به صنعتگران و متقاضياني كه توانايي مالي كمتري دارند واگذار ميشود.

وي خاطرنشان كرد: ساخت این مجتمع کارگاهی، علاوه بر اینکه موجب سهولت در امر خدمات رسانی به تولیدکنندگان می شود، زمینه ارائه تولیدات بهتر و متنوع تر به بازار را نیز فراهم می کند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران با اشاره به بهره‌برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت معابر ورودی شهرک صنعتی بلده نور اظهار داشت: این پروژه عمرانی با ۱۸۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت و با هزینه 1300 میلیون ریال انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =