ایلنا نوشت: معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اینکه اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب در کشور است، بیان کرد: باید برای تمام اتفاقات پیش رو سناریوهای مختلف را پیش‌‌‌بینی و تدبیر کرد.

حسین ذوالفقاری، معاون امنيتي و انتظامي وزير كشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌‌‌‌‌های سراسر کشور که روز سه‌‌‌شنبه برگزار شد، گفت: با خودباوری و بهره‌‌‌‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود کشور مشکلات را حل و بر فشارهای خارجی و دشمنان فائق می‌‌‌آییم.

وی با بیان اینکه باید در کارها جدیت، اخلاص و صداقت داشته باشیم، بيان كرد: در این صورت همکاری دیگران نیز بیش از پیش خواهد شد و می‌‌‌‌‌‌توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به اینکه مدتی است آمریکایی‌‌‌‌ها فشار و عملیات روانی علیه کشورمان را به طور ویژه‌‌‌‌ای تشدید کرده‌‌‌اند، گفت: پمپاژ اخبار منفی، جهت‌‌‌‌دار و در اکثر موارد غیر صحیح، به صورت مستمر و با برنامه‌‌‌‌ریزی یکی از این اقدامات است که سعی در تضعیف امید مردم جامعه دارد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه اولویت دشمنان تشدید نارضایتی و آشوب در کشور است، تصریح کرد: باید برای تمام اتفاقات پیشرو سناریوهای مختلف را پیش‌‌‌بینی و تدبیر کرد.

وی با بیان اینکه ایران در فضای بین‌‌‌‌المللی و منطقه‌‌ای از وضعیت خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در فضای بین‌‌‌المللی در موضع ضعف قرار نداریم اما با آسیب‌‌‌هایی در حوزه‌‌‌‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی مواجه هستیم.

معاون رحمانی فضلی با اشاره به اینکه اولویت اصلی کشور مسائل اقتصادی است، تاكيد  كرد: برای اعتمادسازی در جامعه و عبور از این وضعیت نیازمند برنامه‌‌‌‌های جدید و متناسب با شرایط کنونی هستیم و راه‌‌‌حل آن جراحی اقتصاد است.

وی با بیان اینکه در کشور نیاز به انضباط کلامی داریم، عنوان کرد: اظهارنظرهای غیرکارشناسی و خارج از مسئولیت‌ها خوراک رسانه‌‌‌‌های خارجی را تامین می‌‌‌کند، آنها دیگر نیازی به تحلیل اخبار ندارند و تنها به اظهارنظرهای داخل کشور استناد می‌‌‌کنند.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: در چندماه گذشته با همت جمعی و تلاش‌های استانداری‌‌‌ها و فرمانداری‌‌‌های سراسر کشور، دستگاه‌های عضو شوراهای تامین و شورای امنیت کشور، سازمان‌‌‌ها و وزارتخانه مرتبط، بسیاری از مسائل حل شده و از تبدیل شدن آنها به مسائل امنیتی جلوگیری شده است.

ذوالفقاری با بیان اینکه دشمنان کشور به دنبال جداکردن مردم از حاکمیتند، یادآور شد: باور دست‌‌‌‌‌اندرکاران کشور باید بر این باشد که ما می‌‌‌توانیم و امکان حل مشکلات وجود دارد و اگر مسئولی فاقد انگیزه و عزم جدی برای کار و خدمت است ناامیدی را به جامعه تزریق می‌‌‌کند باید از کار برکنار شود.

وی تبیین دقیق ابعاد امنیت کشور برای مردم و حتی مسئولان را یکی از کارهای مهم دانست و بیان کرد: اگر مردم، حساسیت‌‌‌های این موضوع را درک کنند پای کار می‌‌‌آیند و به مسئولان در راستای اهداف کشور کمک می‌‌کنند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: یکی از مسائل عمده مردم عدم رسیدگی و توجه شایسته به خواسته‌‌‌‌ها و مطالبات آنها است که باید به درستی تأمین شود، از جمله در ادارات و مراکز دولتی با روی گشاده‌‌‌‌تر به درخواست‌‌‌‌های مردم پاسخ راهگشا داده شود و آنها را گرفتار بوروکراسی شکننده نکنند.

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =