ایلنا نوشت: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از مصرف شش میلیون و ۱۱۵ هزار لیتر بنزین در استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: مصرف این مقدار بنزین در استان بی سابقه است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از مصرف شش میلیون و ۱۱۵ هزار لیتر بنزین در استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: مصرف این مقدار بنزین در استان بی سابقه است.

علی اصغر عباسی اظهار داشت: با احتساب مصرف هر خودرو بین ۴۰ تا ۵۰ لیتر، ۱۵۲ هزار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته به جایگاه‌های عرضه در استان مراجعه و باک خود را از بنزین پر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته ۱۰ میلیون و ۱۷۵ هزار لیتر بنزین در گیلان توزیع شده است، تصریح کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی استان آمادگی دارد تا این روند را ادامه دهد و مشکلی برای تامین سوخت خودروها ندارد؛ اماباید دید با مصرف این میزان بنزین و پر کردن باک خودروهای شان و اطمینان از عدم کمبود بنزین آیا این تقاضای کاذب پایان می یابد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان یادآور شد: روز گذشته (سه شنبه) دو میلیون و ۹۵ هزار لیتر نسبت به روزقبل تر آن (دوشنبه) معادل ۵۲ درصد مصرف بنزین در استان بیشتر بوده است.

عباسی همچنین متوسط افزایش مصرف طی دو روز گذشته را نسبت به متوسط مصرف روزانه ۷۵ درصد عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان با بیان این که همانطور که در اطلاعیه این شرکت نیز تاکید شده، کمبود سوختی وجود ندارد و برنامه‌ای نیز مبنی بر تغییر قیمت و یا سهمیه بندی سوخت نیست افزود:‌تنها ارامش و مدیریت مصرف است که می تواند هماهنگی عرضه و تقاضا را به حالت تعادل برگرداند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان در قالب اطلاعیه‌ای اعلام کرد: « دولت برنامه‌ای برای تغییر نرخ و سهمیه بندی بنزین ندارد» در این اطلاعیه که از روابط عمومی پالایش و پخش به استانهای شمالی کشور ارسال شده، آمده است که بنزین مورد نیاز هموطنان در استان‌های شمالی کشور تامین شده و هیچ مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران تمام تلاش خود را برای رفاه هموطنان در سفرهای تابستانی به کار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =