ایسنا نوشت: علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیات رییسه مجلس گفت که روحانی باید برای تغییر کابینه تعارف و رودربایستی را کنار بگذارد و حتما منتظر سوال و استیضاح نباشد.

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «جامعه و نمایندگان منتظر ترمیم کابینه هستند» این امر را به نفع دولت دانست.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: من موافقم در بخشی از کابینه چه وزرا، معاونین رئیس جمهور، استانداران و حتی معاونین وزرا ارزیابی‌هایی صورت گیرد و هر کس ضعفی در عملکردش دارد مشمول تغییرات شود. چرا که اصرار بر ماندن کسانی که عملکرد خوبی نداشته‌اند به ضرر دولت و مردم است.

وی افزود: دولت می‌تواند بر اساس برنامه‌های خود عملکرد وزرا را ارزیابی کند. نباید حتما منتظر سوال و استیضاح مجلس بمانند. اگر وزیر، مدیر، معاون رئیس جمهور یا استانداری ضعیف است باید عوض شود. جامعه و نمایندگان منتظر ترمیم کابینه هستند و این به نفع دولت است.

نماینده مردم ساری در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید ملاحظات را کنار بگذارد و بدون تعارف و رودربایستی در مورد تغییرات کابینه تصمیم‌گیری کند. اگر کابینه ترمیم شود یا وزیری عوض شود، این قطعا نقطه قوت دولت خواهد بود.

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =