شکری مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اختصاص ۱۴۲ میلیارد ریال برای تکمیل عملیات عمرانی پایانه مرزی تمرچین به عنوان یکی از پنج پایانه مرزی استان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام این خبر گفت: برای تکمیل عملیات عمرانی و کارهای باقیمانده پایانه مرزی تمرچین ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که برای طرح هایی از جمله محوطه سازی زون ۴، ساخت کریدور مسافری و دیوار نهایی ترانزیت مسافری هزینه می شود.

شکری مدت قرارداد عملیات های عمرانی در پایانه مرزی تمرچین را ۱۸ ماه عنوان و گفت: در حال حاضر این پروژه به لحاظ فیزیکی ۳۰ درصد و به لحاظ ریالی ۲۸ درصد پیشرفت دارد.

وی تسهیل تردد از پایانه مرزی تمرچین و ارتقای کیفیت خدمات را از مهمترین اهداف ساماندهی آن برشمرد و ادامه داد: عملیاتی نمودن شعار "مرز محل تردد است نه توقف" اولویت این اداره کل به شمار می رود که با تمام توان در جهت تحقق آن تلاش می شود.

گفتنی است پایانه مرزی تمرچین پیرانشهردر جنوب آذربایجان غربی یکی از پنج پایانه مرزی استان بوده که ۱۲ کیلومتر با شهرستان پیرانشهر فاصله دارد و یکی از مرز‌های فعال در حوزه ترازیت کالادر غرب کشور به شمار می‌رود و بعنوان شاه کلید توسعه استان و جنوب استان مطرح است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =