قیمت سکه در بازار امروز همزمان با آغاز تحویل سکه های پیش فروش شده از یک سو و اجرای بسته جدید ارزی بانک مرکزی نوسانی سنگین را شاهد بود .

 

 به گزارش خبرآنلاین، در حالی که قیمت سکه در ساعات ابتدایی روز رو به کاهش گذاشت و حتی به قیمت سه میلیون و دویست هزار تومان نیز رسید، اما در میانه روز ، پس از ساعت دو بعد از ظهر رو به افزایش گذاشت و به قیمت بیش از سه میلیون و 460 هزار تومان به فروش رسید . گفته می شود نوسان های رخ داده در بازار تحت تاثیر شایعاتی است که شنیده می شود . عدم تحویل سکه ها ، دریافت مابه التفاوت از قیمت سکه و ... مواردی است که نوسان شدید را در آخرین روز کاری هفته رقم زده است.

 بر اساس این گزارش هر نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب یک میلیون و 636 هزار تومان و 852 هزار تومان فروخته می شود .

 هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز به قیمت 272 هزار و 190 تومان فروخته شد.

 قیمت ارزها نیز در دومین روز از اجرای بسته ارزی بانک مرکزی نیز با نوسان روبرو شد . قیمت هر یورو با افزایشی بیش از 370 تومان به قیمت 10 هزار و 733 تومان و پوند انگلیس 11 هزار و 952 تومان به فروش رسید.  

جدول نرخ ارز

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید 840 IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    13 3
    آقا بخدا درد ملت مگه سکه و دلار و یورو است؟ هر روز اخبار ارز و سکه. مگه یه کارمند و کارگر نیاز به این موارد دارد؟ از اصل موضوع دور شدیم بخدا. مایحتاج اصلی، ارزاق عمومی، اجاره بها، هزینه های درمانی را ول کردیم، چسبیدم به ارز و سکه. ممکلت دست دلال ها افتاده، خیلی جالبه چند ماه پیش دلار 4500 تومان بود، صرافی ها تاراج کردند، چند ماه بستن رفتن عشق و حال، حالا شیک صرافی را باز کردند روز از نو روزی از نو. والا دلاز و ارز کجای زندگی یه کارمند است وقتی مرغ 12 هزار تومان، گوشت 60 هزارتومان، لبنیات ساعتی قیمتش زیاد بشه، اجاره بها را که نگو. از این ها غافل شدیم. چسبیدیم به ارز و سکه. هیچ عزم جدی برای مبارزه با فساد مشاهده نمی شود.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    10 0
    والا انصاف نیست