ایلنا نوشت: یک عضو حزب موتله اسلامی گفت: امروز گسست فرهنگی و بی اعتنایى به قوانین و احکام وجود دارد و آنچه رهبرانقلاب سال‌ها پیش با عنوان شبیخون فرهنگی مطرح کردند عملاً تحقق پیدا کرده و انحرافات فضای مجازی ، نسل سوم این شبیخون است.

سید مصطفی میرسلیم در اجلاس دبیران استان‌های حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌های جدید آمریکا، اظهار کرد: امروز اغلب کشورهاى دنیا خیلی از آمریکا می‌ترسند و نمی‌تواند به آن بی‌اعتنا باشند، بنابراین بسیار با احتیاط با آمریکا برخورد می‌کنند و قطعاً نباید توقع داشته باشیم اروپایی‌ها خلاف نظر آمریکایی‌ها عمل کنند. در وضعیت فعلی کشور جای هیچ ناامیدی نیست اما این را هم باید بدانیم که مشکلات جدیدی برای ما ایجاد خواهد شد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: امروز شرایط خودکفایی به لحاظ عمومی برقرار است و ما در برخی موارد جزئى وابسته به واردات هستیم اما مطمئنا با مدیریت صحیح توزیع و جلوگیرى از ضایعات ، در اقتصاد فلج نخواهیم شد.

مصطفی میرسلیم

میرسلیم اظهار کرد: اگر فساد ریشه کن نشود، هر اقدام اصلاحی در اقتصاد بی‌فایده است و همچون آب در آبکش ریختن است. باید شبکه فساد هرچه سریعتر فروبریزد و برخورد قاطع و همه جانبه با آن صورت بگیرد.

وی با اشاره به مسائل اجتماعی در کشور، گفت: ما امروز در امور اجتماعی با موضوع سست‌شدن بنیان‌های خانواده روبروییم. افزایش آمار طلاق، افزایش سن ازدواج و شیوع اعتیاد از جمله معضلات کشور است. همواره یکی از نقاط قوت جمهوری اسلامی استحکام خانواده بوده اما امروز این مهم در معرض خطر قرار گرفته است.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: امروز گسست فرهنگی و بی اعتنایى به قوانین و احکام وجود دارد و آنچه رهبرانقلاب سال‌ها پیش با عنوان شبیخون فرهنگی مطرح کردند عملاً تحقق پیدا کرده و انحرافات فضای مجازی ، نسل سوم این شبیخون است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =