لحن تند خودروسازان داخلی در دفاع از محصولاتشان در بخش‌هایی از یک مستند با موضوع امنیت خودروهای داخلی را در ویدئوی زیر می بینید.

کد خبر 798241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • بی نام AE ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    141 0
    ده ها سال است با محروم کردن مردم از خودروهای با کیفیت و با قیمت مناسب به خودروسازان داخلی انواع کمک ها را کردند حالا به جای عذرخواهی از مردم طلبکارند و با کاهش عرضه در این شرایط به دنبال سود بیشتر هستند و از مردم بابت حمایت و خرید محصولاتشان تشکر می کنند.
    • مهربان توسی IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
      23 0
      من معلم از وزارت صنعت و ریس جمهور خواهشمندم به سیاست اشتباه ۴۰ساله خودروسازی پایان دهند با کاهش تعرفه واردات خودروهای هیبرید و کم مصرف و ایجاد فضای رقابتی بجای رانتی فعلی
  • 5173 IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    41 0
    خلایق هرچه لایق
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    31 1
    عمو کجای کاری؟ دارن قیمت خودرو رو آزاد میکنن پراید ظرف یک شب میشه ۴۳ میلیون.. یا باید یارانه وحشتناکی به قطعه سازا بدن که از ورشکستگی خارج شن.. هر دو حالت شکست مطلق و ادامه تا ثریا میرود دیوار کج
  • حسام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    29 0
    متاسفانه عملکرد دولت در حمایت از خودروسازان جای بسی تاسف است دولت برای ایجاد رقابت تعرفه های گمرکی رو بیاره پایین تا این خودرو سازان تکان بخورن حالا که ورود خودروهای خارحی ممنوع و تعرفه ها بالاست چرا خودرو سازان هنوز با همون شیوه فرغون سازی و بی کیفیت پیش میرن؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    40 0
    مردم میگن ایمنی نداره و‌ناراضی هستن اما صف میکشن برای خرید وقتی میخری دلیلی نمی بینه که کیفیت رو درست کنه
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    35 1
    در این مملکت وقاحت نه یک واکنش بلکه کنشی مدیریتی است
  • بی نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    24 0
    سلام این همه دانشگاه و دفتر و دستک و هزینه برای اینکه اصلا از اونها استفاده نشه و حتی برای رضای خدا یک پایان نامه درباره بهبود ایمنی خودروهای وطنی تعریف نشه و این شرکتها حمایت مالی و معنوی نکنند. نتیجه اش میشه همین فقط فکر سود خالپص هستند
  • قاصدک بهار US ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    29 0
    عجب رویی دارند این سازندگان مرکب مرگ که به جای عذرخواهی به ملت که با تولیدات بی کیفیت ، پول هنگفت میگیرند و خدمات پس از فروش را هم که نادیده گرفته اند
  • غمباد A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    22 3
    دو خودروساز وطنی مانند دو بچه لوس و نازپرورده هستند که خانواده را زمینگیر و گروگان گرفته اند و قدرت هرگونه تصمیم گیری را در برخورد با خود را هم از خانواده سلب نموده اند.
  • بی نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    4 59
    اصلا از صنعت خودروسازی داخلی دفاع نمی کنم ولی به عنوان یک مهندس مکانیک و کسی که تجربه چندین سال حضور در این صنعت رو دارم واقعا متاسفم که یک خبرنگار محترم ولی کاااااااااااااملا بی سواد در این زمینه که فقط برای جذب مخاطب خاص خودش این خبر رو تهیه کرده، حتی نام افراد و سمت اونها هم اشتباه عنوان شده، اگر کسی جناب مهندس شفیعی رو میشناسه کاملا میدونه که ایشون به لحاظ تمام مخالفتها و مقاومت هایی که به جهت سواد و دانش فنی بسیار بالای ایشان است در صنعت خودروسازی کمتر کسی مانند ایشون پیدا میشه و البته دشمن هم زیاد داره، و دوست دیگر ایران خودرویی که صحبتهاش کاملا تحریف شده.
  • بی نام IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    16 1
    تنها راه تعطیلی کامل خودرو سازی دولتی و فروش آن به بخش خصوصی نه خصولتی است.
  • اكبر DE ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    16 0
    يكبار و براي هميشه، احازه دهند شركتي مانند تويوتا يا هيوندايي، بيايند ودر ايران بجاي اين ٢ يا ٣ شركت ايراني توليد خودرو را بدست بگيرند، انوقت ببينيم چند تا از اين مديران را نگه ميدارند
  • احمد A1 ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    2 14
    خب می زاشتی مدیرعامل شرکته هم از خودش دفاع کنه ، من شخصاً از ایران خودرو و سایپا متنفرم اما شاید مدیرعامل این دو تا شرکت هم یک حرف منطقی داشته باشه ، متأسفانه خبرنگار شما هنوز با بدیهی ترین مسائل خبرنگاری آشنا نیست.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    7 2
    رفتار این آقایون خوب نیست. ولی بهتر نبود کسی که داره مصاحبه میکنه یک آدم متخصص باشه که به جای شعار دادن، درست بحث بکنه؟ اون طوری مخاطب هم واقعا میفهمه چی به چیه.