مهرماه، فاز اول بیمارستان بین‌المللی ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی ارومیه در دیدار نمایندگان رسانه‌های مختلف استان از این بیمارستان، از افتتاح فاز نخست این بیمارستان ۳۰۰ تخت‌خوابه در مهرماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، کامران جمشیدی در جریان بازدید خبرنگاران رسانه‌های مختلف به مناسبت روز پزشک از آخرین وضعیت احداث این بیمارستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰درصدی فاز نخست بیمارستان خبرداد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان بین المللی ۳۰۰ تخت خوابی ارومیه پس از اخذ مجوزهای لازم آغاز شده و هم‌اکنون مراحل پایانی خود را می‌گذراند و مهرماه امسال شاهد بهره‌برداری از فاز نخست آن خواهیم بود.

وی ادامه داد: فاز نخست بیمارستان در ۶ طبقه شامل بخش‌های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی، مراقبت‌های عمومی ICU و CCU، اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه و تاسیسات است که در زیربنای ۲۱هزار و ۶۰۰مترمربع و با ۱۰۰ تخت به بهره برداری خواهد رسید و فاز دوم که سال آینده مراحل احداث آن به پایان خواهد رسید شامل ۲۰۰ تخت و بخش های فوق تخصصی، جراحی مغز، ارتوپدی، ترمیمی و پلاستیک خواهد بود.

بیمارستان بین المللی ارومیه

وی افزود: این بیمارستان با استفاده از آخرین فناوری‌های عرصه سلامت و بهمراه فناوری‌های هوشمند و همچنین سیستم‌های تهویه، برق، کنترل روشنایی و HIS هوشمند احداث شده و تمام مراحل از اولین مرحله مشاوره و درمان تا ترخیص بصورت هوشمند و در سیستم HIS ثبت می شود.

مدیرعامل بیمارستان بین‌المللی ارومیه اظهار کرد: برای ساخت این بیمارستان که از مجهزترین بیمارستان‌های شمال‌غرب کشور به شمار می رود بیش از ۱۰۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که یکصدوهفتاد نفر از متخصصین جامعه پزشکی اهل ارومیه برای ساخت آن با هدف ارائه خدمات پزشکی روز دنیا به شهروندان و هم‌استانی‌ها و در وهله دوم و سوم استان‌های اطراف و کشورهای همسایه احداث شده است.

جمشیدی گفت: با راه‌اندازی این بیمارستان، بهترین نوع خدمات درمانی برای عموم صورت خواهد گرفت و به جرئت می توانیم ادعا کنیم یکی از بیمارستان‌های پیشرفته در سطح کشور به شمار می رود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =