سارقی که با تهدید آتش زدن بنزین در بانک، بالغ بر 135 میلیون ریال سرقت کرده و متواری شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان و بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهانگیر کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از بانکی در شهر اصفهان که در آن سارقی نقابدار با تهدید کارمندان و مشتریان به آتش زدن بانک به وسیله بنزین توانسته بود مبلغ 135 میلیون ریال را سرقت و متواری شود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این سرقت از یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و فاقد پلاک استفاده کرده بود، افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی دریافتند که این سرقت توسط یکی از سارقان غیر بومی و سابقه دارانجام یافته که پس از تلاش های فراوان مخفیگاه وی شناسایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ، پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و همچنین سرقت از بانک با تهدید کارمندان و مشتریان آن اقرار و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

سرقت

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =