۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
افتتاح ۵۵ طرح منابع طبیعی در جنوب کرمان

ایرنا نوشت: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: همزمان با هفته دولت 55 طرح منابع طبیعی با اعتبار 266 میلیارد و 776 میلیون و 700 هزار ریال در هفت شهرستان جنوبی این استان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

محمدحسن کردستانی  این طرح ها را شامل 48 طرح‌ ملی، یک طرح استانی و 6 طرح ملی ‌استانی ذکر کرد.

وی اعتبار طرح های قابل افتتاح را 53 میلیارد و 976 میلیون و 700 هزار ریال و اعتبار طرح ‌های آماده کلنگ‌زنی را 212 میلیارد و 800 میلیون ریال برشمرد و گفت: 26 طرح در جیرفت، هشت طرح در کهنوج، در شهرستان‎های عنبرآباد و منوجان هر کدام هفت طرح، 6 طرح در قلعه‌گنج، چهار طرح در رودبارجنوب و سه طرح در فاریاب افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح 55 طرح منابع طبیعی در جنوب کرمان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان افزود: این طرح ‌ها در بخش عملیات سنگی‌ملاتی و جنگل‌کاری، پیش ‌آگاهی و کنترل آفات و بیماری‌های جنگلی (مبارزه با آفت و گیاه نیمه‌انگل لورانتوس)، نهال‌کاری با آبیاری و مراقبت، عملیات‌های بیولوژیک (بذرکاری و حفاظت و قرق) و بیومکانیک (ذخیره نزولات آسمانی) و عملیات بند خاکی است.

کردستانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون طی دوره های مختلف در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و بهداشتی خدمات فراوانی به مردم ارائه داده اند که پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی را در بر داشته است.

وی با اشاره به اینکه آثار این خدمات و عملکردها در هفته دولت برای همگان قابل مشاهده است، افزود: عملکرد و فعالیت‌های دولت را باید طی این هفته برای مردم تبیین و تشریح کنیم تا موجب ایجاد امید و پویایی در سطح جامعه و تعامل و ارتباط مستحکم و منسجم‌تر بین ملت و دولت شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =