علی هاشمی: از مدال برنز راضی نیستم/ دوست داشتم با براری روی سکو می‌رفتم

وزنه‌بردار دسته 105 کیلوگرم گفت: برای محمدرضا خیلی ناراحت شدم چون دوست داشتم با هم روی سکو می‌رفتیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی هاشمی بعد از کسب مدال برنز در دسته 105 کیلوگرم بازی های آسیایی اظهار داشت: 2 تا وزنه از دست دادم و از این بابت خیلی ناراحت هستم. حداقل با بالا بردن این 2 وزنه می توانستم نقره بگیرم. متاسفانه نتوانستم و فکر می کنم بدنم شل بود. اصلا از این نتیجه ای که به دست آوردم، راضی نیستم. خدا را شکر که مدال گرفتم؛ اما از این رکوردها رضایت ندارم.
وی درباره وزنه بردار عراقی که مدال نقره را کسب کرد، عنوان کرد: تکلیف روسلان که مشخص بود و همه می دانستند که او مدال طلا را می گیرد؛ اما نمی دانم درباره وزنه بردار عراقی چه بگویم. وزنه بردار عراقی بدنش کاملا آماده بود. من فقط نمی دانم در این چند روز به خاطر آب و هوا یا چیز دیگری بدنم شل کرده بود. نتوانستم آن چیزی که در تمرینات بودم را در تخته هم اجرا کنم. باز هم خدا را شکر می کنم که دست خالی برنگشتم.
وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم که قبل از این مسابقه قول داده بود برای ایران مدال می گیرد، گفت: خدا شاهد است که همه دعاهای مردم را اینجا حس کردم. مطمئن هستم که هنگام مسابقه مادرم قرآن به سرش گرفته بود و دعا می کرد. از این مدال راضی نبودم و دوست داشتم خوشرنگ تر باشد؛ اما روسلان را دیدید که چقدر خوب وزنه زد. او قهرمان المپیک است. البته من هم تلاش خودم را کردم.
او در پایان درباره اوت کردن محمدرضا براری هم گفت: براری در تمرینات رکوردهای خیلی بیشتر از این را هم زده بود. حس می کردم او بهتر از این ها کار کند؛ اما بدشانسی آورد. بدن وزنه برداران هر روز یک طور است و شاید امروز، روز براری نبود. برای محمدرضا خیلی ناراحت شدم چون دوست داشتم با هم روی سکو می رفتیم. من این مدالم را به مردم عزیز ایران تقدیم می کنم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =