در روز یکشنبه چهارم شهریور، اخباری درباره تجمع پُر حاشیه طلاب در قم، درگذشت جان مک‌کین، عصبانیت مشایی در دادگاه و پایان کار سردار آزمون در تیم ملی توجه کاربران را در پی داشتند.

در سرویس سیاست، رفتار عجیب مجمع تشخیص مصلحت در رد قانون مبارزه با پول‌شویی قبل از بررسی در مجلس! در صدر اخبار نشست. خبری با عنوان تجمع طلاب خوب بود ولی آن پلاکارد بهانه به دست دیگران داد، دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه، عکسی تاریخی از نماز جمعه تهران دیدنی شد.

در سرویس اقتصاد، کاربران خواستند بدانند وزیر بعدی امور اقتصادی و دارایی کیست؟ تفاوت قیمت رسمی بلیت هواپیما با بازار آزاد در مسیرهای پرمسافر، دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، پول ایران بعد از ونزوئلا بی‌ارزش‌ترین پول است هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، افشاگری امیرمهدی ژوله درباره سانسورهای عجیب و غریب تلویزیون برای بازیگران زن توجه کاربران زیادی را برانگیخت. شوخی مهراب قاسم‌خانی با چالش «فرزندت کجاست» دیگر پربیننده این سرویس بود. عکسی از گریم غافلگیرکننده سیامک انصاری در فیلم جواد رضویان نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس جامعه، پشت‌پرده هجوم ایرانی‌ها به گرجستان؛ ملک می‌خرند تا سیتیزن اروپا شوند! توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، عصبانیت عجیب مشایی و درآوردن لباسش در جلسه علنی دادگاه! مورد توجه قرار گرفت. اعلام اسامی قضات فاسد و رشوه‌گیر هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، گستاخی رشیدپور در گفت‌وگو با وزیر خارجه پربازدیدترین خبر بود. جان مک‌کین درگذشت هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. آیا ترامپ رفتنی است؟ دیگر خبر پربازدید بود.

در سرویس ورزش، ادعای بازیکن جنجالی تیم امید که به خاطر استوری‌اش اخراج شد، پربازدیدترین بود. خبری با عنوان پایان کار سردار آزمون در تیم ملی! نیز توجه کاربران را جلب کرد. ازدواج دو ورزشکار ایرانی در بازی‌های آسیایی دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =