آخرین واکنش‌ها به خداحافظی بهداد سلیمی از وزنه‌برداری

بهداد سلیمی پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی از دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به جاکارتا، نصرالله سجادی درباره خداحافظی بهداد سلیمی گفت: خدا را شکر طلا و نقره سنگین وزن مسابقات وزنه برداری را از آن خود کردیم. مسابقات سنگین وزن یکی از مهمترین مسابقات بازی های آسیایی و جهانی و المپیک است و خدا را شکر اینبار نیز سکوی نقره و طلا در اختیار ایران قرار گرفت.
وی افزود: متاسف شدم که بهداد سلیمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. کسی که کلکسیونی از افتخارات دارد ولی خوشحالم با مدال طلا و قهرمانی از وزنه برداری خداحافظی کرد. سلیمی یک نابغه است و نباید او را از دست بدهیم. باید از ظرفیت او در مدیریت و مربیگری استفاده کنیم.
سرپرست کاروان ایران تاکید کرد: اهتزاز پرچم ایران در دسته فوق سنگین یکی از بهترین اتفاقات این دوره از مسابقات بود. امیدوارم کاروان ایران در روزهای آینده هم مدال های خوشرنگی بگیرد.

محمدحسین برخواه بعد از قهرمانی و نایب قهرمانی بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در بازی های آسیایی گفت: به تمام مردم کشورمان تبریک می گویم. مردم ما باید به این دو قهرمان با غیرت افتخار کنند چون عالی کار کردند و باعث خوشحالی مردم شدند.
وی افزود: به هر دو وزنه بردار دست مریزاد می گویم. بهداد مردانه جنگید. او تمرینات سختی داشت و پرتلاش و قوی ظاهر شد. او امروز هم خوب جنگید. بهداد در چند ماه گذشته حال خوبی نداشت. این را الان که مسابقات تمام شده است می گویم. خدا را شکر می کنیم هر دو قهرمان ما خوب کار کردند.
از برخواه پرسیدیم که بهداد ظاهرا نگران بود و وقتی وزنه می زد به هیات ژوری نگاه می کرد تا خطایش اعلام نشود. سرمربی تیم ملی در این ارتباط گفت: شما می دانید در چند سال اخیر با بهداد چطور رفتار کردند. در حرکت اول که بهداد روی تخته می رفت، به او گوشزد کردم حواست باشد داورها منتظر یک آتو هستند تا از تو خطا بگیرند. خدا را شکر که ختم به خیر شد.
وی درباره سعید علی حسینی هم تاکید کرد: سعید هشت سال از وزنه برداری دور بود و زحمت زیادی کشید تا به این جایگاه برسد. او امروز غیرت کرد و نقره گرفت.
سرمربی تیم ملی در پایان در پاسخ به این سئوال که با رفتن بهداد سلیمی چه کسی جایگزین او می شود، تاکید کرد: ما علی داوودی و چند نفر دیگر را در سنگین وزن داریم و جای نگرانی نیست. در مسابقات قبل به آنها میدان داده ایم. امیدوارم که جای ملی پوشان را پر کنند.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوستدار بهداد سلیمی A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    10 2
    ضمن آرزوی موفقیت برای تازه واردها به عرصه وزنه برداری، باید اعتراف کنم که پیش از بهداد هم قهرمان جهان و المپیک داشته ایم اما مرام و منش بهداد سلیمی با وجود صغر سن از او بزرگ مردی ساخته بود که تا دنیا دنیاست در اذهان ملت شریف و فهیم ایران، باقی خواهد ماند. به امید سلامت و موفقیت برای بهداد عزیز.
  • اروند US ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    5 2
    خدا خیرش بده...در وقت مناسب و با سر بلندی حداحافظی کرد و میدان رقابت رو به جوان ترها واگذار کرد