مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: از ۱۶۴۱ روستای کهگیلویه و بویراحمد ۹۷۹ روستا با جمعیت ۲۹ هزار و ۶۰۰ نفر معادل ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، فیض اله پاسره در برنامه زنده تلویزیونی "شویل دنا" با اعلام این خبر اظهار داشت: از مجموع کل روستاهای استان تنها ۷۲۲ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند .

فیض اله پاسره ابفار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی به پروژه های هفته دولت هم اشاره کرد و افزود: ۱۲ پروژه با اعتباری قریب به ۸۰ هزار میلیون ریال در هفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می شود.

ور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت سلامت آب، گفت: بزرگترین و مجهز ترین آزمایشگاه آب روستایی کشور با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی با قابلیت انجام آزمایش های میکروبی و شیمیایی و موضوعات تحقیقاتی راه اندازی و بهره برداری شد.

پاسره ضمن بیان اهمیت استفاده از تکنولوژی های روز برای افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات، بیان داشت: قرائت آنلاین قبوض، صدور و واریز وجه در لحظه را در سال ۹۶ با هدف اصلاح برخی ایرادات سیستم دستی گذشته و البته بهبود قابلیت پیگیری و مرتفع شدن گلایه مندی های مردمی در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: امروز شاهد رونمایی از نوین ترین سیستم مکان یابی تاسیسات (web GIS ) در آب و فاضلاب روستایی هستیم، این سیستم علاوه بر اینکه ابرزاری برای بهبود مدیریت است، دسترسی ما به اطلاعات تاسیسات و ارائه آن به سایر سازمان ها را بدون نیاز به زمان و مکان خاص به صورت الکترونیکی فراهم آورده است.

پاسره افزود: استفاده از انرژی های پاک و محصولات کم خطر نیز در سالهای اخیر به جد مد نظر بود، در این راستا اولین سیستم تولید برق با استفاده از پنل خای خورشیدی با قابلیت ذخیره برق با اعتباری قریب به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عملیاتی شد که پیش بینی ما صرفه جویی سالانه ۷۰۰ میلیون ریال در شرکت است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گفت: سیستم نوین گند زدایی آب نیز از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب روستایی در سالهای اخیر بود، در این سیستم به جای کلر که مشکلاتی به ویژه برای نگهداری آن وجود دارد از الکترولیز نمک طعامبه عنوان روشی بی خطر برای تولید کلر در فرایند سالم سازی استفاده می شود و هم اکنون قریب به ۳۰ دستگاه الکترولیز نمک طعام در نقاط مختلف استان راه اندازی شده است.

پاسره خاطر نشان کرد: در محورهای اقتصادی و توسعه بخش خصوصی هم اقدامات خوبی شد، تمامی خریدها به واسطه افزایش سرعت و کیفیت و البته بستن گلوگاه های فساد به بخش خصوصی واگذار شد، از طرفی بخشی از اقدامات بالا نیز مستقیماً در کاهش هزینه ها و بهبود خدمات به سرانجام رسید.

فیض اله پاسره تصریح کرد: در زمینه تکریم ارباب رجوع به عنوان اصلی ترین پایه و رکن پایداری شرکت های خدمات رسان، علاوه بر راه اندازی میز خدمت، سامانه های ارتباط مستقیم از جمله سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۶۴۶۹۰ و ارائه خدمات الکترونیکی در وب گاه ما به نشانی www.abfar-kb.ir در اختیار این عزیزان هست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =