در روز سه‌شنبه ششم شهریور، اخباری درباره حاشیه‌های حضور روحانی در مجلس، ثابت ماندن قیمت پراید و مرگ فوتبالیست ایرانی بر اثر تصادف مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، نقل قولی از روحانی با عنوان آدرس غلط ندهیم، همه چیز از ۵ دی ۹۶ شروع شد در صدر اخبار نشست. کاربران همچنین خواستند بدانند توصیه رهبر انقلاب به روحانی درباره جلسه مجلس چه بود؟ در ادامه، خبر دیگری با تیتر روحانی بدجور رو دست خورد خواندنی شد.

در سرویس اقتصاد، خبر قیمت پراید ثابت ماند مورد توجه کاربران قرار گرفت. واکنش وزیر صنعت به گرانی و احتکار خودرو در بازار دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، آپارتمان‌های زیر ۵۰۰ میلیون تومان در مناطق مختلف تهران هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، انتقاد تند صابر ابر از صداوسیما به دلیل رفتار غیراخلاقی با مهمانان یک برنامه تلویزیونی توجه کاربران زیادی را برانگیخت. خبری با تیتر با عنوان داد مجری سرشناس هم درآمد دیگر پربیننده این سرویس بود. واکنش امیر جدیدی به توییت حمایت احمدی‌نژاد از لباس تنیس‌باز زن آمریکایی نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس جامعه، حکم پرونده دختر وزیر سابق به اتهام احتکار دارو صادر شد توجه کاربران را در پی داشت. در ادامه، روحانی «جرمش این بود که اسرار هویدا نکرد»؟ مورد توجه قرار گرفت. اشتباه عجیب شهرداری در جابه‌جا کردن ۲ جسد هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل، فرودگاه دبی بمباران شد پربازدیدترین خبر بود. هشدار کره‌شمالی به آمریکا درباره قطع مذاکرات هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. واکنش سوریه به پیشنهاد ضد ایرانی عربستان دیگر خبر پربازدید بود.

در سرویس ورزش، فوتبالیست ایرانی بر اثر تصادف جان خود را از دست داد پربازدیدترین بود. خبری با عنوان عکسی از اتفاقی که شفر را به شدت عصبانی کرد نیز توجه کاربران را جلب کرد. حاشیه جدیدی که حسینی برای استقلال ایجاد کرد دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =