معابر کولبری تعطیل شد و دیگر فراموش کنید که باز شود

استاندار آذربایجان غربی در حاشیه مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی بزرگراه نقده - پیرانشهر -تمرچین از تعطیلی معابر کولبری و فراموش کردن بازگشایی آنان خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در حاشیه مراسم کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی بزرگراه  نقده - پیرانشهر -تمرچین که با حضور مسوولان و اهالی منطقه در سه راهی جلدیان برگزار شد با اعلام اینکه معابر کولبری تعطیل شد و دیگر فراموش کنید که باز شود، خبرداد: معبر کولبری در بازارچه های رسمی ادغام شد و برای ساماندهی و امنیت مرزها و جلوگیری از کالای قاچاق، این موضوع منتفی شده و مردم دیگر کولبری را فراموش کنند و بجای آن از کارتهای الکترونیکی مرزی استفاده کنند.

شهریاری

شهریاری افزود: ما ۱۵ هزار کولبر در منطقه با کارت کولبری داشته ایم که الان ما برای ۵۵ هزار نفر کارت الکترونیک صادر کردیم و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شارژ در ماه شارژ میشود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین خاطرنشان ساخت : دولت در موضوع واگذاری سهیمه سوخت مرزنشینان در کنار واریز ماهیانه مبلغ فوق ، بیمه کردن روستاهای ساکنین نوار مرزی هم در دستور کار قرار داده است.

شهریاری تاکید کرد : تمام هم و غم مسوولان کشوری و مدیریت عالی استان توزیع عادلانه امکانات و برخورداری مردم از همه امتیازهای موجود و رعایت عدالت است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =