مراسم بزرگداشت فریال بهزاد برگزار می‌شود/ اعلام برنامه‌ها

بزرگداشت فریال بهزاد، کارگردان و نویسنده آثار سینمایی و تلویزیونی عصر امروز در حاشیه سی و یکمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، در دومین روز از سی و یکمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان، از ساعت 18 امروز سینما فلسطین میزبان تقدیر از فریال بهزاد کارگردان و نویسنده اهل گرگان است.

وی جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره جیفونی، دیپلم افتخار بهترین فیلم از جشنواره کودک و نوجوان و جایزه نقره ای بهترین کارگردانی از جشنواره های بی یو شیراز را در کارنامه هنری خود دارد.

در این برنامه کیومرث پوراحمد، غلامرضا آزادی، سیامک شایقی و بهرام دهقانی حضور خواهند داشت.

امروز همچنین  شاهد برگزاری دو کارگاه آموزشی مرتبط با بخش بین‌الملل در دانشگاه سیتی سنتر هستیم که  با عنوان «چگونه فیلم کودک را کارگردانی کنیم»  و «فیلمنامه نویسی برای کودکان، بخش اول» برگزار می شود.

امروز همچنین در سینماهای فلسطین، پردیس سینمایی چهارباغ و مجموعه سینمایی سیتی سنتر در دو سانس فیلم‌های مختلف در بخش‌های سینمای ایران، بین‌الملل، پویانمایی، آثار داستانی ایران اکران خواهد شد.


اکران فیلم‌های بخش سینمای ایران در سالن شماره یک سینما فلسطین در سانس‌های 20 و 22:30 دقیقه و در سالن نقش جهان پردیس سینمای چهارباغ در سانس‌های 17، 19:30 و 22 است.


سالن نقش‌جهان پردیس سینمایی چهارباغ نیز در سانس‌های 17 میزبان مسابقه بین‌المللی پویانمایی و در سانس‌های 19:30 و 22 میزبان مسابقه سینمای ایران خواهد بود.


سالن چهارسوقِ پردیس سینمایی چهارباغ هم در سانس 18، 20 و 22:30 میزبان مسابقه سینمای ایران و آثار داستانی ایران است.
همچنین در سالن یک مجموعه سینمایی سیتی سنتر در سانس‌های 17، 19:30 و 22 میزبان مسابقه بین‌الملل به همراه دوبله هم‌زمان فارسی و انگلیسی است.


جشنواره کودک و نوجوان

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =