ایسنا نوشت: معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: در مقایسه با استان های همجوار، مهدهای کودک استان کرمان تقریبا پایین ترین نرخ شهریه را دریافت می کنند.

محمود منصوری درباره نرخ شهریه مهدهای کودک استان کرمان اظهار کرد: در مقایسه با استان های همجوار، مهدهای کودک استان کرمان تقریبا پایین ترین نرخ شهریه را دریافت می کنند.

وی با اشاره به مکانیزم تعیین شهریه مهدهای کودک در کشور افزود: نرخ پایه کشور اعلام و براساس آن قیمت های جدید با حضور نماینده صنعت، معدن و تجارت در استان مشخص و باز به مرکز ارسال و تایید می شود.

منصوری با بیان اینکه تعداد ۶۵۷ مهدکودک در استان کرمان فعال است تصریح کرد: ممکن است درصدی به این نرخ عمل نکنند اما ۹۰ درصد مهدها در چارچوب قانون پیش می روند.

"عباس صادق زاده" مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز در این رابطه به ایسنا گفت: کمترین رشد نرخ شهریه مهدهای کودک را در استان کرمان داریم و در این راستا نیز نرخنامه جدید قبل از مهرماه ابلاغ می شود و مهدها براساس ستاره ها، خدمات و شهریه مختلف را خواهند داشت.

مهدکودک

وی با بیان اینکه بعضا مهدکودک ها از نرخنامه مصوب عدول می کنند که این تخلف ۱۰۰ درصد است و برخورد جدی می کنیم تصریح کرد: خانواده ها تخلفات را اطلاع رسانی کنند و ناظر باشند.

صادق زاده با اشاره به اینکه تنها ۷ درصد از کودکان لازم التعلیم در مهدکودک ها آموزش می بینند، بیان کرد: دولت باید کمک کند و بخشی از هزینه های آموزش خانواده های کم درآمد را بپردازیم تا انگیزه ایجاد شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =