توزیع ۵۰۰ جهیزیه نوعروس در استان لرستان/ برگزاری همایش مهرورزی در خرم‌آباد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری لرستان از موافقت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها با توزیع 500 جهزیه نوعروس در لرستان توسط این موسسه بین ذوجین محروم خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر حبیب اله خجسته پور در گفتگو با خبرنگاران گفت: سازمانهای مردم نهاد و بخصوص موسسات خیریه در سطح کشور ظرفیت خوبی و مناسبی هستند که موسساتی در سطح شهرستانی و استانی و موسساتی در سطح ملی فعالیت می کنند موسسات ملی هر کدام در استانها شعباتی دارند و ارائه خدمات می کنند.

وی افزود: یکی از موسسات خیریه ، موسسه خیریه آبشار عاطفه هاست که دفتر مرکزی آن در مشهد است و شعبه ای در خرم آباد هم دارند که فعالیت می کنند .

همکاری مناسب موسسه آبشار عاطفه ها با استان
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه موسسه آبشار عاطفه ها همکاری های بسیار مناسبی در سطح استان با ما دارد اظهار داشت: با پیشنهاد مسئولان موسسه مقرر شده تعدادی جهیزیه عروس را در استان توزیع کنند و در کنارش کلیه مدیران کشوری موسسه آبشار عاطفه ها در خرم آباد در قالب همایشی گرد هم آیند.

آبشار عاطفه

موافقت با توزیع 500 جهزیه نوعروس در لرستان
خجسته پور تصریح کرد: بعداز مذاکراتی که با مدیرعامل موسسه داشتم درخواست اهدا تعداد قابل توجهی جهیزیه عروس بهلرستان را داشتم که خوشبختانه مدیرعامل موسسه با تعداد 500 جهیزیه موافقت نمودند بنابراین از همه مدیران استانی موسسه آبشار عاطفه ها دعوت بعمل آوردیم که به استان تشریف بیاورن و در این مراسم شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری خاطر نشان کرد: انشااله روز چهارشنبه همایش مهرورزی اهدا 500 جهیزیه نوعروسان با حضور مدیرعامل موسسه خیریه آبشار عاطفه ها و مدیران استانی در خرم آباد برگزار می گردد. 

خجسته پور در پایان گفت: جهیزیه ها توسط موسسه آبشار عاطفه ها نمایندگی لرستان که از قبل نیازمندان دریافت جهزیه را شناسایی کردند توزیع می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =