باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مشاور ارشد سابق ترامپ در اظهاراتی افشاگرانه اعلام کرد آمریکا به سوی انقلابی پیش می‌رود که همه چیز را تغییر می‌دهد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، استیو بنن، مشاور ارشد سابق رئیس جمهور آمریکا در یک فیلم مستند و افشاگرانه جدید پیش بینی کرده است آمریکا به سوی انقلابی پیش می‌رود که همه چیز را تغییر می‌دهد.

استیو بنن که گفته می‌شود نقش بسیار مهمی در فراهم آوردن زمینه ورود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید ایفا کرده است، در یک فیلم مستند که روز چهارشنبه در جشنواره فیلم ونیز پخش شد، هشدار می‌دهد "اگر راهی برای توزیع ثروت (در آمریکا) پیدا نشود، آمریکا با یک انقلاب روبرو خواهد شد. "

بنن در مصاحبه‌ای طولانی با رسانه‌های آمریکایی گفت: "ما با یک بحران مالی دیگر روبرو خواهیم شد. هر کسی که (اندکی) زیرک باشد این موضوع را درک می‌کند. "

این فیلم مستند، بازسازی صحنه‌های رعب آور حملات تروریستی سال ۲۰۱۱ در نروژ است، حمله‌ای که یک افراط گرای راستگرا به نام آندرس برینگ برویک Anders Behring Breivik، آن را انجام داد و ۷۷ نفر کشته شدند.

بنن در مصاحبه خود تصریح کرد "به گمان من، ما نیازمند بازسازی‌ها و تغییرات بنیادین هستیم. "

او با اشاره به مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ گفت: "کاملا روشن بود فردی مانند ترامپ رئیس جمهور خواهد شد. "

بنن در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: تا پیش از حضورش در برنامه‌های کارزار انتخاباتی ترامپ از او شناختی نداشته است، ولی از ظرفیت‌های او برای رسیدن به ریاست جمهوری مطلع بوده است.

او گفت: در جریان مبارزات انتخاباتی ترامپ تلاش کرد کل این مبارزات انتخاباتی را در قالب چند شعار خلاصه کند ‹‹ایجاد دیوار حائل با مکزیک››، ‹‹نابودی داعش››، ‹‹کنترل چین›› و ‹‹خروج از عراق و افغانستان››.

بنن از پاسخ دادن به این پرسش طفره رفت که آیا در افشاگری‌های ویکی لیکس درباره ایمیل‌های هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا، دخالت داشته است یا خیر.

بنن گفت: ترامپ با وجود توصیه‌های او جیمز کومی، رئیس پیشین پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی.) را برکنار کرد. او افزود ‹‹برکنار کردن کومی کار اشتباهی بود. ››

بنن گفت: تلاش کرده بود هیلاری کلینتون را نماد فساد مالی در آمریکا و ترامپ را نماد و عامل تغییر معرفی کند.

ترامپ، بنن را در اوت سال ۲۰۱۷ از سمت مشاور ارشد رئیس جمهور برکنار کرد. برکناری بنن به دنبال اعتراض‌های عمومی به سخنان نژاد پرستانه رئیس جمهور صورت گرفت.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
    1 1
    کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد
  • بی نام IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    0 0
    منظورش انقلاب اسلامیه. آخر فهمیدند که اشتباه می کردند این همه سال