اشکان دژاگه در جریان تمرین امروز صبح تیم‌ملی درباره وضعیت خودش و تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا دنبال می شود. اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی در جریان تمرین امروز صبح شاگردان کی روش درباره وضعیت تیم ملی گفت: " خداراشکر بچه‌ها همه صحیح و سالم از باشگاه‌ها به تیم ملی اضافه شدند و چند روز هم تمرین می‌کنیم. شرایط تیم خوب است و دیروز که با شجاعی صحبت می‌کردیم می‌گفتیم حیف است که بازی دوستانه نداریم. همه تیم‌ها مثل ازبکستان و سوریه و... بازی دوستانه داشتند و ما نداشتیم. ما به این شرایط عادت کردیم. خداراشکر وضع تیم خوب است."

او همچنین درباره وضعیت خودش گفت: "2 سال است که سختی کشیدم و زیاد مصدوم شدم و این آخرین مصدومیت زانویم یکی از بدترین مصدومیت‌های دوران فوتبالم بود. 4 بازی سخت را بدون مصدومیت انجام دادم و الان هم که در تیم ملی هستم فرصت خوبی است که بدنم را آماده کنم و امیدوارم همینطور ادامه دهم."

دژاگه همچنین درباره وضعیت و امکانات تیم ملی اضافه کرد: "این شرایطی که داریم نشان‌دهنده سختی کار ما است. به این شرایط عادت کردیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا همانطور که در روسیه جنگیدیم در جام ملت‌ها هم تمام سعی‌مان را می‌کنیم که مردم را خوشحال کنیم. امیدوارم فدراسیون همه تلاشش را کند تا چند بازی دوستانه و مهم انجام دهیم تا بتوانیم در جام ملت‌ها موفق باشیم."

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =