هافبک تیم ملی فوتبال گفت: انتظارات از تیم ملی بییشتر از امکاناتی است که در اختیارش قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری هافبک تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: انتظارات مردم از ما خیلی بالاست اما اول هر چیزی باید انتظارات باید در حد امکاناتی باشد که در اختیار تیم ملی قرار گرفته است. امکانات تیم ملی محدود اما انتظارات بالاست. الان زمان حمایت از تیم ملی از سوی دولت و فدراسیون فوتبال است. باید تمام امکانات را فراهم کنند چرا که تمام دل خوشی مردم، موفقیت این تیم و قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.

او درباره انتظاراتش از دولت‌مردان برای آماده‌سازی تیم ملی خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان خوشحال کردن مردم است. فوتبال ظرفیتی دارد که می‌تواند با یک بازی شور و هیجان را به کشور بیاورد. این اهمیت فوتبال را در جامعه نشان می‌دهد. دوست داشتم در جام جهانی به مرحله بعد صعود می‌کردیم. هدف ما خوشحالی مردم است. وقتی دیدم مردم خوشحال هستند، خدا را شکر کردم که تا حدودی به وظایفمان عمل کردیم.

بازیکن ترابزون‌اسپور درباره شرایطش در این تیم گفت: من بعد از جام جهانی به یکی از تیم‌های بزرگ ترکیه رفتم. از لحاظ امکانات، تفاوت‌های زیادی بین ایران و ترکیه است. خیلی خوشحال شدم که عکس من و حسینی روی مجله اصلی باشگاه رفت. فوتبالیست‌های بزرگی در سطح دنیا داریم که در انگلیس، فرانسه، پرتغال و ... بازی می‌کنند. پتانسیل فوتبال ما بالاست. من از نزدیک دیدم که سطح فوتبال ما کمتر از کشورهای پیشرفته نیست و تفاوت‌ها فقط در امکانات است.

امیری درباره حضور مداوم کی‌روش در راس کادر فنی تیم ملی و تاثیر شناخت او برای کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا گفت: حس می‌کردم اگر یک مربی دیگر به تیم ملحق شود در زمان محدود تا جام ملت‌ها شناخت کافی از بازیکنان را پیدا نخواهد کرد. او بازیکنان جوان و شاغل در فوتبال دنیا را دعوت کرده و همه را از نزدیک مشاهده می‌کند. او فوتبال ایران را می‌شناسد و به دنبال برآورده کردن انتظارات مردم است. انتظارات باید به جا باشد تا بتوانیم از پس آن بر بیاییم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =