درخشش سوارکار آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات سوارکاری قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان پرش با اسب کشور جام فدراسیون جهانی (FEI) با قرارگرفتن ۲ سوارکار استان آذربایجان غربی در جمع ۱۰ ورزشکار برتر مسابقات همراه شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، آرین شادمان مسئول کمیته پرش با اسب هیات سوارکاری استان درخصوص این رقابت ها گفت: مسابقات سوارکاری قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان پرش با اسب کشور جام فدراسیون جهانی (FEI) با حضور ۴۲ سوارکار از سراسر کشور طی ۳ روز در مجموعه سوارکاری نوروزآباد تهران برگزار شد که نمایندگان استان آذربایجان غربی توانستند بعد از تهران بهترین عملکرد را کسب کنند.

سوارکاری

وی ادامه داد: در این رقابت ها که برای اولین بار ۴ ورزشکار از استان آذربایجان غربی به نام های رادین شادمان، پارسا رضایی، امیرمحمد سهرابی و رسا رضایی شرکت کردند، رسا رضایی با اسب بالینگا توانست بر سکوی سوم ایستاد و رادین شادمان با اسب اکسوم توانست مقام هشتم را کسب کند.

وی افزود: با عملکرد سوارکاران استان که هر ۴ نفر در بین ۲۰ سوارکار برتر نیز قرار گرفتند، بعد از استان تهران که بیشترین نماینده را در بین ۱۰ سوارکار برتر داشت استان آذربایجان غربی با ۲ نماینده توانست بیشترین سوارکار را داشته باشد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =