به‌دنبال نقل‌قول یکی از اعضای جبهه پایداری در مجلس مبنی بر عدم حمایت علی‌اکبر ناطق‌نوری از وزارت عباس آخوندی، دفتر وی تکدیبیه زیر را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دفتر حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری هرگونه اظهار نظری مبنی بر ورود ایشان به عزل و انتصابات در دولت را رد کرد.

به دنبال اظهار نظر برخی افراد مبنی بر نقش حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری در انتصاب وزرا، دفتر ایشان در اطلاعیه ای ضمن خلاف واقع دانستن این شایعات گفت: حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری از ابتدای شکل گیری دولت یازدهم تاکنون صرفا نظرات و مشورت های خود را درخصوص موضوعات راهبردی مطرح می کردند و اساسا هیچ توصیه و سفارشی چه ایجابی و چه سلبی درخصوص افراد نداشته اند و این موضوع را از اختیارات رئیس جمهور محترم و رای مجلس شورای اسلامی می دانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ایشان معتقدند انتخاب و انتصاب مسئولین و مقامات باید بر اساس شایستگی و توانمندی ها صورت گیرد و شیوه توصیه و سفارش در جامعه رو به توسعه منسوخ شده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است ضرورت دارد در اظهار نظر و بیان مواضع، تقوا و اخلاق اسلامی در نسبت دادن مطالب به دیگران رعایت شود.

گفتنی است به‌دنبال سخنان امروز حاجی‌دلیگانی مبنی بر عدم حمایت ناطق‌نوری از وزارت عباس آخوندی، دفتر ایشان هرگونه اظهار نظری مبنی بر ورود ایشان به عزل و انتصابات در دولت را رد کرد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    1 2
    پایداری با دروغگویی عجین شده . باید از این آقا شکایت بشه .