استاندار اردبیل ضمن قدردانی از اقدام خودجوش جوانان برای حضور در این اقدام پسندیده، اظهار کرد:در چهارمین سال از اجرای طرح پاکبانان محرم، حضور 400 نفری جوانان چهره متفاوتی را به عزاداری‌ پرشور اردبیلی‌ها بخشید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنام‌جو با حضور در غرفه پاکبانان محرم اردبیل ضمن قدردانی از اقدام خودجوش جوانان برای حضور در این اقدام پسندیده، اظهار کرد: شاهد خیل عظیمی از جوانانی در شهر هستیم که خالصانه خادمان عزاداران حسینی هستند.

وی با بیان اینکه استقبال و حرکت خودجوش جوانان در تنظیف شهر در ایام تاسوعا و عاشورا قابل توجه است؛ افزود: این طرح می‌تواند در افزایش و ارتقای فرهنگ شهروندی تاثیرگذار باشد.

استاندار اردبیل یادآور شد: هدف از اجرای این طرح در وهله اول فرهنگسازی شهروندان برای اهمیت بیشتر به محیط زیست و داشتن شهری زیبا بوده و در ادامه ارائه خدمات مطلوب به عزاداران حسینی است.

طرح پاکبانان محرم پویش مردمی و اجتماعی بوده که با مشارکت شهرداری اردبیل و انجمن دیده‌بان طبیعت اجرایی می‌شود.

اکبر بهنام جو

در سال اول اجرای طرح پاکبانان محروم، یکصدنفر از علاقه‌مندان به آن پیوستند و در حال حاضر بعد از گذشت 4 سال از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح شاهد پیوستن 400 نفری جوانان طرفدار محیط زیست برای فرهنگ‌سازی در خصوص داشتن شهری زیبا هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =