خادمی: آن‌هایی که با من بودند ماهی ۴۵ میلیون می گیرند

خادمی در پاسخ به ادعاها درباره حقوق ۲۷ میلیونی‌اش گفت: من به دلیل مصوبه مجلس نمی‌توانم بیش از 20 میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است. بله من اگر اهواز بودم می‌توانستم به دلیل سابقه و رتبه ای که دارم 40 میلیون حقوق بگیرم اما امروز تهران هستم و براساس قانون 20 میلیون حقوق می‌گیرم.

چند روز قبل بود که وزارت نفت در واکنش به ادعای «هدایت‌الله خادمی» نماینده‌ کنونی مجلس شورای اسلامی درباره «افزایش ۳۰۰ تا ۵۰۰ درصدی حقوق نمایندگانی که در ماه‌های اخیر به آن وزارتخانه منتقل شده‌اند»، اعلام کرد «بالاترین رقم پرداختی ناخالص، مربوط به نماینده مدعی است». و از حقوق 27 میلیونی این نماینده در وزارت نفت خبر داد.

پس از طرح این موضوع خادمی هم گفت:در كشورهاي جهان سوم هركس افشاگري كند، در مظان انواع اتهام و برچسب قرار مي‌گيرد. این سخنان هم با واکنش وزارت نفت مواجه شد و اعلام کرد اگر مایل باشید فیش حقوق ۲۷ میلیونی‌تان را منتشر می‌کنیم.

در همین رابطه هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک درباره موضوع حقوق ۲۷ میلیونی و خانه 290 متری اش به خبرآنلاین گفت: اختلاف من با وزیر نفت بر سر شرکت توتال، IPC و موضوع کرسنت و همچنین بچه هایی است که در دفتر زنگنه بوده اند و بدون آنکه لایق باشند پست گرفته اند.

او ادامه داد: من مدیرعامل شرکت نفتی بودم و زمانی که زنگنه از نفت خبر نداشت من در وزارت نفت بودم و 32 سال سابقه دارم و بالاترین رتبه شخصی را در این عرصه دارم به طوری که می توانم بگویم بالاتر از رتبه من در وزارت نفت کسی نیست. اگر مصوبه مجلس نبود که در تهران کسی حق ندارد بیش از 20 میلیون تومان حقوق بگیرد امروز حقوقم 40 میلیون تومان بود؛ درواقع کسانی که با من بودند امروز 45 میلیون تومان می گیرند.

خادمی گفت: بنابراین اصلا من به دلیل مصوبه مجلس نمی‌توانم بیش از 20 میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است. بله من اگر اهواز بودم می‌توانستم به دلیل سابقه و رتبه ای که دارم 40 میلیون حقوق بگیرم اما امروز تهران هستم و براساس قانون 20 میلیون حقوق می گیرم؛ از آنجایی که اضافه کاری به من داده نمی شود از همین بیست میلیون تومان هم کسر می شود.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: زنگنه در راستای رفتارهای پوپولیستی خود آمده است یک حرفی زده  چرا؟ چون من گفته ام چرا شما نمایندگانی را که از وزارت‌خانه هایی مانند وزارت آموزش و پرورش یا بهزیستی و ... به مجلس آمده اند و ماهی 3 میلیون 500 هزار تومان می گرفتند را به استخدام وزارت نفت در می آورید و پرونده انها را انتقال می دهید که حقوقشان می شود اندازه من؟

او در پاسخ به این سوال که این اقدام برای نمایندگان فعلی مجلس و در حین نمایندگی رخ داده است یا خیر گفت: بله در شرایط حاضر و از نمایندگان فعلی مجلس هستند.

خادمی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از نمایندگان به استخدام وزارت نفت درآمده اند گفت: خود زنگنه در مصاحبه ای گفته تعداد آنها 8 نفر است ما هم فرض را همین می‌گیریم.

او ادامه داد: با این شرایط شما می بینید فردی که در وزارت خود 4 میلیون حقوق می گرفته زنگنه آن را به وزارت نفت برده است و به او 20 میلیون حقوق می دهد و در نهایت اگر نماینده ای دور بعد رای نیاورد او را مدیرکل می کند مانند اتفاقی که برای نمایندگان ادوار رخ داد یعنی افرادی که رای نیاوردند امروز بالاترین سمت ها را در وزارت نفت دارند دلیل آن هم روشن است به این دلیل که امروز در مجلس کمک زنگنه می کنند.

خادمی گفت: من حاضرم فیش حقوقی خود را منتشر کنم به شرط انکه زنگنه و همین افراد بی‌سواد و جقله ای که به وزارت نفت آورده است هم فیش حقوقی‌شان را منتشر کنند.

(خادمی در این لحظه عکسی از فیش های حقوقی اش در سال 97 نشان داد که در آن فیش‌ها خالص دریافتی اش بیش از 16 میلیون تومان بود)

این نماینده مجلس درباره خانه‌اش نیز گفت: در بحث خانه هم باید بگویم من 32 سال کارمند وزارت نفت  و مدیر شرکت های نفتی بودم طبیعی است وقتی یک کارمند وزارت نفت از شهری به تهران می آید خانه سازمانی در اختیار او می گذارند ما هم در خانه سازمانی بودیم که مدتی است آقای زنگنه آن خانه های سازمانی را می خواهد بدهد به نورچشمی ها و من نیز از آن خانه بیرون رفتم.

خادمی که می گوید من هنوز بازنشسته نشده‌ام گفت: تنها کسی هستم که خانه سازمانی را از من گرفته‌اند و مالکیت آن را می خواهند واگذار می کنند. مشخص است وقتی حرف مردم را بزنیم باید منتظر چنین رفتارهایی باشیم.

او در پاسخ به این سوال که خانه 290 متری خانه سازمانی بوده یا همین خانه ای که در آن سکونت دارید گفت: آن خانه 290 متری خانه سازمانی بود و در حال حاضر خانه من 170 متر است.

خادمی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود نماینده بودن اجازه داشتید از خانه های سازمانی استفاده کنید یا خیر گفت: ما از آن خانه ها امدیم بیرون و این صحبت برای قبل است یعنی حدود یکسال و نیم پیش.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت نفت حاضر می شود فیش حقوقی مطرح شده این نماینده و سایر نمایندگان حقوق بگیر را منتشر کند یا نه؟

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 70
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک تحقیر شده A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    776 1
    واقعاً خجالت نمی کشید؟
    • بوئين زهرا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      340 2
      32 سال سابقه داری و بالاترین رتبه شخصی را در این عرصه داری به طوری که می تونی بگویی بالاتر از رتبه تو در وزارت نفت کسی نیست ؟؟؟ پس خاک بر سر ما که آخر و عاقبت وضع اقتصادی و معیشتی ما با داشتن چنین متخصصانی اینه ، هر چند خودمون انتخاب کردیم
    • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      258 4
      آقای خادمی خواهش میکنم بس کنید مردم انقدر درگیر هستن که با این حرف ها و افشاگری ها جز این که نمک به زخم ما میریزید چیزی نیست.من چندساله دارم با مدرک لیسانس کار میکنم وبدون اینکه خرج کنم پس انداز کردم تا شاید بتونم با پولم یه فکری واسه آینده ام بکنم الان ارزش پول من نصف شده. اینجوری قرار بود از جوان مملکت حمایت بشه؟؟؟ اونوقت شما تو این اوضاع اقتصادی سر27میلیون حقوق یا45میلیون دعواتون شده؟؟از عدالت فقط چه جوری نوشتنش باقی مونده
    • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      157 9
      چطور از زیر چشمان تیز بیننظارت استصوابی تایید شدی؟؟؟چشم شورای نگهبان روشن، مگر امام نگفت انانکه مرفه هستند نمی توانند مدافع حقوق مستضعفین باشند؟مگر امام توصیه نکرد این مستکبرین بر مستضعفین حکومت نکنند؟،چه شد؟این یعنی خیانت به انقلاب و امام.
    • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      222 2
      خجالت بکش آقای خادمی...
  • بی نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    625 4
    واقعا خجالت نمی کشن که در جلوی مردمی که دارن با اعداد زیر ماهی 1 میلیون زندگی میگذرونن ، برای این اعداد سرو کله همدیگر می زنن؟؟ واقعا خجالت هم نمی کشن؟
    • مرجان A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      190 2
      همین بیست میلیون هم کمه؟؟؟؟،،،،،؟؟؟؟؟؟داری چونه میزنی که همدوره ای هام ۴۵ میگیرنمیخوای به توام اینقد بدن؟؟؟؟؟؟خاک بر سر خادمای مملکت.اینا قراربود خادممردم باشن،اصلا ان پول بیت الماله،به امام حسین اگه از حق من میبرن تو دهن اینا میریزن نه از اینا میگذرم نه از اینایی ک مخورن،
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    همه کارمندان کارمندان دولت هستند چرا یک معلم یا یک کارمند شهرداری دومیلیون بگیرد و یک کارمند وزارت نفت بیست میلیون.؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      والا به خدا من کارمند وزارت نفتم با ۱۵ سال سابقه کار و مدرک فوق لیسانس مکانیک.الان دریافتی من با همه مزایا ۳/۵ میلیون تومانه، این حقوقا فقط واسه اون بالایی ها و رانت دار ها هست.امسال افزایش حقوق ما ۶ درصد بوده.
    • وحید A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      کی گفته کارمندای وزارت نفت همه اینقدر حقوق میگرن. من که بیست سال کارمند نفتم حقوقم با مزایا و مدرک فوق مهندسی نفت تو گرمای جنوب پنج میلیون و نیمه. حادثه انفجار چاه رگ سفید و کشته شدن همکارانمون یادتون رفته؟ ما جونمون کف دستمونه با این تجهیزات کهنه و فرسوده.
    • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
      0 0
      کارمند رسمی نفتم با مدرک ارشد و رتبه تک رقمی کنکور سراسری. در محیط عملیاتی کار میکنم و 16 سال سابقه دارم.5 صبح از خواب بیدار میشم و جنازه ام 7 بعد از ظهر به منزل میرسد.ناخالص دریافتی ام به 5 میلیون نمیرسد.اگر ایشان و خیلی از مدیران نفتی چنین ارقامی را دریافت میکنند خدا از ایشان نگذرد.
    • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
      10 3
      انقدر مظلوم نمایی نکنید کارمندای وزارت نفت. حقوق یک نفر فوق لیسانس در تهران با 10 سال سابقه کار با کلیه مزایا و غیره حداقل 8 میلیون به بالاست در ماه . من اطلاع دقیق دارم چون فیش هارو دیدم
  • بی نام RO ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    342 3
    فیش خالص مهم نیست چون ممکنه کلی وام گرفته اقساط ازش کم شده
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    372 4
    بله شما لایق 400 میلیون در ماهی
  • طظ IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    345 2
    خاك برسرمن با حقوق ناچيز 16 ميليوني ات و خانه سازماني 290متري و ...
  • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    248 2
    وای چه ... تو این کشور
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    190 7
    بگم؟ بگم؟ آشنا نیست براتون؟
  • احمدیان A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    320 6
    ... 27میلیون حقوق 14معلم سابقه دار است.دیوان عدالت اداری چه کار می کنند .
    • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      158 0
      مشغول اجرای عدالت هستند
  • بي نام ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    295 3
    تا وقتي اين مزايا راداشتيد خونه وحقوق بالا صدات در نيومد همينكه اينارو از شما گرفتن چرا شاكي شده ؟
  • امید A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    252 1
    ""خالص دریافتی اش بیش از 16 میلیون تومان بود"" پس قطعا حقوقش بالای 20 بوده که خالص دریافتیش اینه. حالا این آقای خادمی زیر خط فقر، از مردم کارگر و کارمند عادی، چقدر درک و فهم داره؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    140 0
    وای خدای من
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    105 5
    خدا شما رو برای مردم حفظ کنه
  • A1 ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    140 0
    چه خبره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    159 3
    وزارت نفت چه خبره؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    142 0
    خبرآنلاین لطفا اسامی بقیه نماینده ها رو هم در بیار
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    81 11
    اگر واقعا این حقوق گرفتنا دردی از مردم دوا می کنه نوش جونشون وگرنه....
  • بی نام IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    122 3
    مهم نیست چقدر حقوق می گیرید مهم اینه که خروجیتون چیه؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    141 1
    تقصير خود ماست ...
  • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    17 57
    مشکل بزرگ این است در پرداختها توجه نمیکنند شغل افراد برای خودشان منفعت دارد یا رفع حاجت دیگران را هم میکند.مثلا فوتبالیست برای خودش زحمت میکشد.ولی مهندس نفت برای دیگران هم زحمت میکشد
  • غمباد A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    58 0
    ..خبر آنلاین سانسور
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    فوتبالیستهایی که مفت مفت با بیسوادی میلیاردی می گیرند وااااااااایییییییییییی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      81 9
      لااقل اونا هفته ای یبار یه تکونی به خودشون میدن
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    106 1
    مگه هنوز هم حقوق نجومی در کشور داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    92 1
    اگه همه حقوق ها شفاف جایی ثبت بشه دیگه کسی حقوق نجومی نمیگیره
  • بی نام IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    حقوق بالا الزاما بی عدالتی نیست. الکی جوگیر نشیم. قرار نیست همه حقوق برابر بگیرند. مهم اینه که آدما متناسب با حقوقشون چقدر برای مردم مفیدند
    • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      89 4
      بله درست میگی اما توی این شرایط اقتصادی حقوق بالا درست نیست
    • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      70 1
      توی شرایط عادی بله نه توی این شرایط که مردم به مسئولان نگاه می کنند
    • مهدی DE ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      70 0
      مثلا چه کار مفیدی کردن تو این ۴۰ سال؟
    • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      60 0
      مخصوصا همین آقای خادمی خیلی مهم و مفیده...
    • بی نام IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
      47 1
      ... این آقا چه هنر و دانش و فضلی داره که حقوق بالا بگیره...
  • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    89 1
    آقا بیاید همه حقوقها رو شفاف اعلام کنید
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    75 12
    همه ما که اینجا داریم غر می زنیم اگر دستمون میرسید بیشتر هم می گرفتیم
  • بی نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    61 0
    اسامی بقیه نماینده ها رو هم بگید
  • بی نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    85 3
    زمان محمود که دکل گم میشد الان هم که...
  • م ر GB ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    125 0
    این ماه قسط در رفت 500 هزار تومن برام مونده که باید باهاش تا آخر ماه سر کنم و حالا می بینم که مسیولان کشور شبیه خودم هستند
  • بی نام A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    68 1
    لطفاً سانسور نکن. همه نظرها رو بذار
  • سمندون A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    51 0
    اقای خادمی دلواپس توکه خیلی دلواپس هستی وخیلی خودت را اصولگرا می دانی همه شماها ضعف پول دارید وبس
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    35 2
    ایذه ای و 20 م باورم نمیشه..ایذه 500 تومن هم برای خرج زیاده
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    39 0
    پس مایی که یک و دویست میگیریم باید بریم بمیریم. آخه تویی که بیست تومن میگیری چطور میخوایی درد کارگرهارو بفهمی
  • آرمان IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    54 0
    بعد ایشون نماینده شهرهای محروم ایذه و باغملک هستن. فقط برید ببینید وضعیتشون رو
  • علی A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    44 0
    این مشکل یک راه حل بیشتر نداره، در همه جای دنیا، حقوق کارمندان تمام شرکتهای دولتی که بالای یک مقداری میگیرند مثلا ماهی 10 میلیون تومان در یک سایت چاپ میشه. هم جامعه میدونه چه خبرهست، هم از اون افراد با توجه به دریافتیشون انتظار کارآمدی هشت. تا وقتی مخفی کاری باشه، فساد هم هست
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    49 2
    اين آقا با اين ادبيات و حقوق نجومي دم از مردم ميزنه
  • کمال IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    41 2
    روتون میشه بگیم 20 میلیون تومن حقوق میگیرین؟مثلا دارین چیکار میکنین که 20 برابر حقوق ماهانه ما حقوق میگیرین؟ ایییی وااااییی که به همینم راضی نیستن
  • بی نام A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    29 5
    بهرام كه يك عمر گور مي گرفتي ديدي چطور گور تورا گرفت
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    56 0
    شماها چه گلی بر سر این کشور و این مزدم زدید که این حقوقها را میگیرید حرامتان باشه
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    41 5
    منم ته حسابم 364 هزارتومن مونده ، مثل مرد وایسادم تا سر برج
  • میترا کارمند IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    54 1
    خدا لعنت کنه شمارو به عذاب خدا گرفتار بشید من با 28 سال کار دریافتیم 2 میلیونو شصد هست اینقد وقیح شدید که برای هم کوری میخونید خدا ازتون نگذره.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    32 1
    در کارخانه های فولادی دولتی و ایمیدرو هم مدیران همین حقوقهای کلان را می گیرند.
  • امید A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    44 3
    آقای خادمی منم تحصیلاتم اندازه شماست فقط سابقه ام 17 سال است که از این 17 سال نزدیک به 12 سالش در مناطق محروم کشور از چابهار و کنارک و زاهدان گرفته تا عسلویه و قشم و بم و کرمان بودم میشه معادل همون 20درصد 16میلیون فیش سال 97 شما بمنم حقوق پرداخت بشه خجالت هم خوب چیزیست
  • هاشم IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    48 2
    این بابا تمام دردش اینه که چرا 45 میلیون نمیگیره، خب بدین بهش اینقدر سرو صدا نکنه، از جیب خودتون که نمیخواید بدید.
  • reza RU ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    30 3
    نماینده ایزه در تهران اقمت داره . شهردار شمیرانات اهل ورامینه . شهردار تهران برای جای دیگس . این همون ناهماهنگی هاست که مشکلات را بیشتر می کند
  • بی نام DE ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    8 39
    بنظرم حقوق نرمالی میگیره ناسلامتی مدیر عامل بوده حقوق بقیه اقشار کمه وگرنه حقوق ایشان منطقی در ضمن در شرکت نفت حقوق ها همگی بالای شش میلیون میباشد بنابراین ۲۷میلیون برای مدیرعامل شرکت ثروتمند خیلی بالا نیست
  • بی نام A1 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    24 2
    كليه منتزل سازماني كه يكي از آنها در اختيار جناب خادمي بود به دستور وزير نفت جهت فروش به مزايده گذاشته شده است و در اختيار كسي نمي باشد به قول محمود آب را بريز اونجا
  • بی نام IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    29 0
    وای بر این قانون و سیستم نظارتی.آقا شما چه استعداد و توانایی هایی داری که بیست میلیون میگری که ما نداریم؟
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    33 1
    پس بیخود صداش در نیومده دیده بقیه 45میگیرن خودش 27گفته دست به افشاگری بزنم
  • بینام A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    38 1
    خخخخخ.ای خدا.تازه شاکی هس که چرا چهل نمیگره.
  • ایرانی مظلوم IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    2 0
    امثال خادمی که حقوق های بالای بیست میلیون میگیرن به فکر من هستن که ماهیانه حدود یک دهم حقوق این آقایون دریافت میکنم؟؟...
  • بدون نام وطنی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    1 0
    برای همین هستش که حقوق کارمند و کارگر بیشتر از یک میلیون نمیشه،دلیلش هم اینه که آقایون بالا نشین در هر مقامی درد اون پائین دستی ها رو درک نمیکنند.
  • بی نام GB ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    0 0
    قانون تا هفت برابر حداقل حقوق را مجاز کرده نه تا 40 برابر آقای قانونگذار ...