رضایت‌مندی ۸۱ درصدی مشترکین شرکت گاز لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اعلام این خبر افزود: طرح نظرسنجی از ذینفعان هر ساله در ٤ حوزه؛ مشترکین، کارکنان، نمایندگان جامعه و پیمانکاران انجام و مورد پایش قرار میگیرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، غلامرضا لطفعلیان گفت: با توجه به پیاده سازی استاندارد ایزو 10004 طرح نظرسنجی از مشترکین بصورت نمونه گیری تصادفی و متناسب با تعداد جمعیت هر منطقه از تمام شهرستان های استان انجام می گیرد تا تناسب تعداد نمونه ها در هر منطقه استان رعایت شود .

لطفعلیان با بیان اینکه هدف از اجرای نظرسنجی بهبود کیفیت خدمات به مشترکین می باشد گفت: شرکت گاز لرستان یک سازمان خدمات رسان است که ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش رضایت مشترکین از اهداف استراتژیک آن می باشد .

اقدامات شرکت گاز در جهت ارتقای رضایتمندی

ساختمان گاز لرستان

وی افزود: استقرار استانداردهای ایزو 10002 و ایزو 10004 و همچنین سامانه الکترونیکی ارتباط با مشترکین جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات ذینفعان و راه اندازی صدور قبوض از طریق شماره پیامک ٣٠٠٠١٩٤٠٦ از جمله اقدامات شرکت گاز لرستان در جهت ارتقاء رضایت مردم استان است .

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خاطر نشان کرد: هم اکنون رضایت مشترکین از خدمات رسانی این شرکت در سطح مطلوبی قرار دارد لیکن همواره باید تلاش کرد که این رضایت افزایش یابد .

46

کد خبر 808397

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار